آزمون: می‌خواستند مرا وارد حاشیه کنند/ اعتراضم به تعویض شدن نبود

گروه ورزشی الف،   3971022237

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم موفقیت تیم ملی در آسیا است و برای من خیلی مهم نیست آقای گل این مسابقات بشوم یا نه.

به گزارش مهر، سردار آزمون در پایان دیدار ایران و ویتنام اظهار داشت: ویتنام حریف دست و پا بسته ای مقابل ما نبود. آنها آمده بودند فوتبال بازی کنند و این کار ما را سخت کرده بود. ما آنالیز و شناخت خوبی از ویتنام داشتیم و برای همین توانستیم در این بازی پیروز شویم.

آزمون در خصوص احتمال آقای گل شدنش بیان داشت: برای من خیلی مهم نیست آقای گل بشوم یا نه. مهم موفقیت تیم است. همین که ما برنده این بازی شدیم برای من کافی است. من گل بزنم یا بازیکن دیگری، حاصل زحمات همه تیم است. 

مهاجم تیم ملی کشورمان در خصوص بازی بعدی تیم ملی ایران برابر عراق اظهار داشت: ما به این بازی هم به چشم یک فینال نگاه می کنیم. همه بازیها برای ما حکم فینال دارد و بازی بعدی هم از نظر ما بسیار حساس است. 

وی در مورد اینکه با این گل ها پاسخ منتقدانش را داده است گفت: خیلی ها می خواستند من را وارد حاشیه کنند اما با صحبت هایی که با خانواده و دوستانم داشتم توانستم یاد بگیرم چگونه با این انتقادات برخورد کنم. وقتی یکی به جایی می رسد می خواهند بزنندش. منتقدان نمی دانند تاکتیک تیم ملی چگونه بوده اما در موردش اظهار نظر کرده اند.

وی در مورد اعتراضش پس از تعویض هم گفت: هیچ وقت نخواهید دید که من به تعویض شدنم اعتراض کنم. اگر اعتراض کردم به داور بود که با هر برخوردی به ما کارت زرد می داد. کارت های او بی مورد بود و من به این موضوع اعتراض کردم.