چگونه عمر تشک خود را بالا ببریم

گزارش بازرگانی،   3971022193

همانطور که میدانید اکثر انسانها حداقل 7 تا 8 ساعت نیاز به خواب در طول شبانه روز دارند و این خواب چند ساعته خستگی یک روز کاری پر تنش و سخت را از تن و جان آنها بدر میکند. اما رفع این خستگی به عواملی بستگی دارد. خرید تشک مناسب و استاندارد ، محیط و فضای آرام و آرامش خیال و...  از جمله برخی عوامل تاثیرگذار روی کیفیت خواب است.

انتخاب و نحوه نگهداری صحیح تشک برای سلامت شما بسیار حائز اهمیت است. سعی ما بر آن است که در این مقاله نحوه درست نگهداری از تشک  را به اختصار آموزش دهیم.

روشهای صحیح نگهداری از تشک تخت

۱) سعی کنید حداقل ماهی یکبار تشک را بچرخانید این کار از ایجاد درز و شکاف جلو گیری میکند.

۲) حد الامکان از محافظ تشک استفاده کنید. استفاده از پدهای محافظ بر روی تشک باعث جلوگیری از ورود رطوبت و چربی های بدن به داخل تشک میشود.

۳) از پریدن روی تشک خودداری کنید. چه خودتان چه کودک تان نباید روی تشک رفته روی آن کاری انجام دهید.

۴) از پارچه های تزیینی برای تشک استفاده کنید. این پارچه ها علاوه بر زیبایی که به تخت شما میدهد باعت جمع نشدن گرد و خاک وحتی موی حیوانات و جرم ها در ریز تخت هم میشود.

۵) به هیچ عنوان اجازه ندهید حیوانات روی تخت شما بخوابند. این امر باعث ایجاد حساسیت برای شما میشود.

۶) به بهداشت تشک اهمیت بدهید . تشک همانند باقی وسایل منزل نیاز به تمیزکردن حداقل 2بار در سال دارد رویه های آن را بشورید و درز های آن را جارو برقی بکشید تا گرد خاک آن از بین برود .

۷) تشک نیاز به نور و روشنایی دارد. سعی کنید هر چند وقت یکبار آن را جلو نور خورشید بگذارید تا بوی بد آن از بین برود.

۸) در صورت ایجاد لکه به وسیله مایعات آن را به وسیله حوله نم دار تمیز و خشک کنید و هرگز نگذارید لکه روی تشک خودش خشک شود برای تمیز کردن لکه ها از جوش شیرین هم میتوایند استفاده کنید.

چگونه بهترین تشک خواب را انتخاب کنیم؟
تشکی را همیشه برای خوابیدن انتخاب کنید که از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد.

ارتفاع در تشک های معمولی زیاد مورد توجه قرار نگرفته و اصلا ارتفاع تعریف شده ای برای آنها وجود ندارد، درحالی که انواع مدل های طبی و خوش خواب موجود در بازار، دارای ارتفاع متنوع هستند.

محتویات تشک ها و نوع مواد تشکیل دهنده آنها در انواع مختلف در تشک های تخت خواب متفاوت است از موارد تشکیل دهده کلی این تشک ها میتوان از  :نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم فنر تشکیل دهنده، ابر و پشم نام برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کالای خواب و تشک رویا و دیگر برندها به وبسایت ما مراجعه فرمایید.