از مقاصد گردشگری مقرون به صرفه نزدیک به ایران چه می دانید

گزارش بازرگانی،   3971022139 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بسیاری از بهترین مقاصد گردشگری یا زمان نسبتاً زیادی برای سفر می خواهد چرا که فاصله زیادی با ایران دارند و تنها 2 روز را برای رفت و آمد باید برای آنها وقت بگذاریم، و یا گران قیمت هستند و بسیاری از ایرانیان توان و بودجه مالی مورد نظرشان را برای آن سفرها ندارند. در این میان مقاصد گرشگری محبوبی نیز وجود دارند که برای سفر به آنها نه از مسافت های طولانی و خسته کننده خبری هست و نه از هزینه های گزاف و بسیار زیاد. بنابراین در مدت زمانی محدودی که دارید و با صرف هزینه ای کم می توانید به سفر رفته و از اماکن دیدنی آنها بازدید نمایید و همچنین آب و هوای خود را تغییر دهید.

با ما همراه باشید تا با این مقاصد توریستی که در نزدیکی ایران قرار دارند و مقرون به صرفه نیز هستند، بیشتر آشنا شویم.

 

گرجستان، کشوری با غذاهای لذیذ و مردمانی شبیه به ایرانی ها

گرجستان در منطقه قفقاز اورآسیا قرار دارد و پایتخت آن تفلیس است. دین مردم گرجی مسیحی بوده و زبان آنها گرجی و جوانان آنها نیز کم و بیش به زبان انگلیسی صحبت می کنند. واحد پول کشور گرجستان لاری می باشد. تور گرجستان در سالهای اخیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته و می توانید با انتخاب مجری مستقیم تور گرجستان، به این شهر تاریخی سفر کنید و از بازدید مکانهای گردشگری لذت ببرید. به غیر از تفلیس، باتومی از دیگر شهرهای محبوب گرجستان در میان گردشگران است، به همین دلیل تعدادی از آژانسهای مسافرتی تورهای ترکیبی مانند تور تفلیس باتومی را نیز به مسافران ارائه می دهند که فرصتی عالی برای سفر به این دو شهر دیدنی است.

قیمت تور گرجستان با توجه به سلیقه و رده سنی شما متفاوت است. پکیج های مختلفی مانند تور لحظه آخری گرجستان نیز برای برای راحتی و آسایش مسافرانی که موفق به رزرو پکیج های دیگر نشده اند نیز توسط آژانس مسافرتی آسمان آبی ارائه شده که به درخواست مشتریان انتخاب می شود.برای اطلاع از انواع پکیج ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. قیمت تور گرجستان نوروز 98 بسته به نوع هتل، نوع بلیط هواپیما و خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود.

به صورت کلی گرجستان دارای تابستان هایی گرم و زمستان های ملایمی می باشد که البته این نوع وضعیت آب و هوایی را بیشتر در قسمت جنوب غربی گرجستان می توانید مشاهده نمایید. در بخش های کوهستانی این کشور مقدار گرما و درجه حرارت کمتر از دیگر مناطق کشور است. بیشترین میزان بارش در مناطق نیمه گرمسیری جنوب غربی گرجستان اتفاق می افتد. گرجستان دارای چهار فصل زیبا است و شما با توجه به علاقمندی های خود می توانید مناسب ترین زمان را برای سفر به این کشور فوق العاده انتخاب نمایید. ماه مارس در کشور گرجستان بهترین آب و هوا را دارد. آب و هوای گرجستان در ماه مارس معتدل و دلنواز است و گرجی ها بهترین زمان سفر به گرجستان را فصل بهار می دانند.

از آنجایی که آب و هوای گرجستان بسیار عالی و دارای چهار فصل زیبا می باشد و همچنین مسافت گرجستان با ایران بسیار کم و هزینه سفر به گرجستان مناسب است، بهترین زمان سفر به گرجستان را نمس توان به صورت دقیق بیان کرد. با توجه به سلیقه و علایق خود می توانید با خرید تور گرجستان مناسب و در هر زمانی از این کشور بسیار عالی دیدن نمایید. ولیکن در بهار به دلیل معتدل بودن هوا و جشنواره ها و رویدادهای زیبای گرجستان، گرجی ها بهار را بهترین زمان سفر به گرجستان می دانند.

تجربه سفر به هر کشور یا شهری بدون چشیدن طعم فرهنگ و نوع آشپزی آن منطقه کامل نخواهد بود. در واقع یکی از مهمترین فاکتورها طی سفر میل کردن غذاست. غذاهای سنتی هر شهر و کشوری قسمت مهمی از تاریخ و فرهنگ و پیشینه آن محل می باشد. گرجستان با وجود پیشینه یک میلیون ساله خود طبیعتاً طیف متنوع و گسترده ای از غذاهای سنتی و محلی را در اختیار شما قرار خواهد داد. فرهنگ غذایی گرجی با تنوع و طرز تهیه و میزآرایی ویژه خود، شناخته شده است و در این غذاها همیشه گوشت و سبزیجات و میوه و ماهی تازه استفاده می شود. نکته جالب توجه این است که در منطقه گرجستان بیشتر از 150 نوع غذا وجود دارد که از دیگر فرهنگ های غذایی آسیا تاثیر پذیرفته اند. غذاهای گرجستان با ذائقه ایرانی ها سازگاری دارد و این موضوع تاثیر گرفته از فرهنگ پارسی استفاده شده در فرهنگ غذایی گرجی هاست.

غذاهای محلی خوشمزه، طبیعت و چشم انداز خیره کننده، آثار تاریخی مانند کلیساها و صومعه ها با معماری باشکوه، حمام های گوگردی مشهور، دریاچه لیسی، پارکهای مختلف مانند پارک آبی،سواحل جادویی، جشنوارهای گوناگون،شهر سنگی اوپلیستیخه، مجسمه ها، موزه ها و.. تنها برخی از جاذبه های گردشگری گرجستان هستند.

اگر لیست هتل های گرجستان را مشاهده کنید، تعداد زیادی هتل های 4 ستاره و هتل های سه ستاره گرجستان وجود دارد. اگر به دنبال رزرو هتل 5 ستاره گرجستان هستید، بهتر است از امکانات و چگونگی رزرو آن در تور گرجستان از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید. هتل های گرجستان با توجه به امکانات و خدماتی که به گردشگران ارائه می کنند متفاوت هستند.

ارمنستان، کشوری پر از تاریخ و مکان های تاریخی بسیار

ارمنستان با پایتختی ایروان، واقع در قفقاز جنوبی دارای تاریخ بسیار قدیمی و پر باری است. دین مردم ارامنه مسیحی بوده و به زبان ارمنی سخن می گویند. ارمنستان که تقریبا به ایران نزدیک است در بین گردشگران یک مقصد گردشگر پر طرفدار است و شما نیز می توانید با انتخاب مجری مستقیم تور ارمنستان، به این کشور پر رمز و راز سفر کرده و از مکانهای گردشگری آن دیدن کنید و لحظات خوشی را برای خود ثبت کنید.

قیمت تور ارمنستان با توجه به شرایط و امکانات آن متفاوت است. آژانس مسافرتی آسمان آبی پکیج های متنوعی مانند تور ارمنستان نوروز 98 را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا گردشگران با توجه به بودجه و شرایط خود، پکیج مورد نظرشان را انتخاب کنند. برای کسب اطلاع بیشتر از تورهای ارمنستان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلیساها و صومعه های تاریخی و کهن مانند کلیسای گغارد و صومعه خور ویراپ، معابد قدیمی، شهر مذهبی اجمیازین، قلعه ایربونی،ساختمان اپرا ایروان، پارک آبی،موزه مانتادران و موزه صنایع دستی،رشته کوه های زیبای قفقاز و طبیعت بی نظیر ارمنستان،دریاچه زلال و کریستالی سوان و.. تعدادی از جاذبه های گردشگری ارمنستان هستند که می توانید در هنگام سفر از آنها بازدید کنید.

انواع مراکز خرید شیک و لوکس و بازارهای محلی با اقلام و قیمت های مناسب در ارمنستان وجود دارد. مرکز خرید ایروان مال ارمنستان با مغازهای گوناگون، بازار فضای باز ورنیساژ ایروان با انواع صنایع دستی،دالما گاردن با انواع فروشگاهای مارک و برندهای مطرح، بازار گومی شوکا با اجناس ارمنی،مرکز خرید مترونوم با رستوران و سینما و فضای بازی کودکان از جمله مراکز خرید ارمنستان هستند.

با مشاهده لیست هتل های ارمنستان با طیف متنوعی از هتلهای4 ستاره و هتلهای 3 ستاره ارمنستان روبه رو خواهید شد. برای انتخاب و رزرو هتل های 5 ستاره ارمنستان و خدمات و امکانات این هتلها با کارشناسان آژانس آسمان آبی در ارتباط باشید. هتل های ارمنستان با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند دارای قیمتهای متفاوتی هستند. لیست هتل های ارمنستان را در وب سایت آسمان آبی می توانید مشاهده کنید.

آذربایجان، کشوری در سواحل غربی دریای خزر

جمهوری آذربایجان کشوری در منطقهٔ جغرافیایی قفقاز و در گذرگاه اروپا و آسیای جنوب غربی و در کنار دریای خزر است.جمهوری خود مختار نخجوان که از خاک اصلی جمهوری آذربایجان جدا مانده و استان خود مختار قره‌باغ کوهستانی نیز واحدهای فدرال جمهوری آذربایجان هستند. نوع حکومت جمهوری آذربایجان، جمهوری پارلمانی چند حزبی با یک مجلس قانون ‌گذاری است. این جمهوری سکولار بوده و از سال ۲۰۰۱ به عضویت شورای اروپا درآمده‌است.

آژانس آسمان آبی تور آذربایجان نوروز 98 را با بهترین خدمات برای مسافران عزیز در نظر گرفته است.

دبی، شهری کم نظیر و پیشرفته و فوق العاده در خلیج فارس

شما با تور دبی به مرکز تجاری غرب آسیا سفر خواهید کرد. شهری در امارات با برج های سر به فلک کشیده و پر زرق و برق. شهر دبی در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته، یک خط ساحلی با ساخت و سازی مدرن که اطراف آن را بیابان و دشت های پهناور احاطه کرده است.

تور دبی برای هر گردشگری با هر انگیزه ای که قصد سفر داشته باشد هیجان انگیز خواهد بود شما در دل کویر و در گرمای 40 درجه سانتی گراد، زمستان سرد و لذت ورزش های زمستانی را تجربه خواهید کرد. مرتفع ترین رستوران دنیا، چشم انداز بی نظیر خاورمیانه در شب، بزرگترین پارک آبی و باغ گل دبی که معجزه این شهر است به همراه بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر در تور دبی 97 شما را حیرت زده خواهد کرد.

اگر می خواهید با مبلغی به صرفه به دبی سفر کنید، باید به دنبال تور دبی ارزان قیمت که در پکیج های تور دبی لحظه آخری ارایه شده باشید.

تور ارزان قیمت دبی و پکیج های تور لحظه آخری دبی را با بهترین قیمت بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل های لوکس و لاکچری چهار ستاره و پنج ستاره از آژانس مسافرتی آسمان آبی بخواهید. ما بهترین پکیج های مسافرتی را با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید برای شما ارایه خواهیم کرد تا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

شرایط آب و هوایی دبی به گونه ای است به سختی می توان در آنجا زندگی کرد ولی با این حال با هزینه های بالایی که برای این شهر شده توانسته رتبه اول تجارت غرب و لوکس ترین شهر خاورمیانه را به خود اختصاص دهد دیدنی های دبی و جاذبه های تفریحی و گردشگری این شهر بسیار متنوع و هیجان انگیز است پارک آبی وایلد وادی دبی، شهر بازی فراری ورلد ابوظبی، بزرگترین باغ گل دنیا , بازدید از برج خلیفه, بازدید از آبنمای دبی, تفریحات کویری, تفریحات آبی, پارک آبی آتلانتیس از هیجان انگیز تفریحی هستند. قبل از سفر حتما جاذبه های گردشگری دبی را بشناسید.

بزرگترین مرکز خرید جهان در دبی قرار گرفته است. مرکز خرید مرکز خرید دبی مال The Dubai Mall است که ویژگی منحصر به فرد آن آکواریوم غول آسایی است که در این مرکز قرار گرفته است. مرکز خرید امارات مال Mall of the Emirates که پس از دبی مال و سیتی استارز بزرگ ترین فروشگاه خاورمیانه است. مرکز خرید برجمان burjuman، سیتی سنتر دیره Deira City Centre، مرکز خرید ابن بطوطه Ibn Battuta Mall، مرکز خرید مارینا مال Dubai Marina Mall، مرکز خرید الغریر Al Ghurair Centre، مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall، فستیوال سنتر Festival Centre از مراکز خرید مهم شهر دبی هستند.

آژانس مسافرتی آسمان آبی بهترین پکیج های مسافرتی تور دبی نوروز 98 را همراه با آفرهای ویژه در فصول مختلف برای مسافران ارایه کرده است.