حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با الف: آزادی اسماعیل بخشی به معنای تبرئه شدن وی نیست/پرونده در دادگاه مفتوح است

گروه سیاسی الف،   3971022057 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پرونده اسماعیل بخشی در دادگاه مفتوح است، گفت: آزادی وی به معنای تبرئه شدنش نیست.

آزادی اسماعیل بخشی به معنای تبرئه شدن وی نیست/پرونده در دادگاه مفتوح است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به ادعای اسماعیل بخشی کارگر نیشکر هفت تپه مبنی بر شکنجه از سوی وزارت اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود اقدام کرده و ادعاهای وی کذب محض بود.

وی تاکید کرد: بر اساس بررسی های انجام شده از سوی مسئولین امر و همچنین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور وزیر اطلاعات و معاونین وی، مشخص شده این فرد اغراض و اهداف براندازی نظام را تعقیب می کرده و با محافل خارج از کشور ارتباط داشت.

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین این فرد اعتراف کرده که با احزاب کمونیست کارگری خارج از کشور ارتباط داشته و با سوء استفاده از احساسات کارگری، مقاصد منافقانه را دنبال می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور با اشاره به حمایت های رسانه های ضد انقلاب از جمله سی ان ان و بی بی سی از این فرد، تصریح کرد: این رسانه ها حقیقت را وارونه جلوه دادند.

وی اضافه کرد: این فرد باید پاسخگوی رفتار و عملکرد خود باشد.