قدوس: می‌خواهیم تاریخ جدیدی را در فوتبال ایران رقم بزنیم

گروه ورزشی الف،   3971022009

هافبک تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد، ملی پوشان کشورمان قصد دارند تاریخ جدیدی را در فوتبال ایران رقم بزنند.

قدوس: می‌خواهیم تاریخ جدیدی را در فوتبال ایران رقم بزنیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه aol، تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات که با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود، موفق شد در دیدار نخست ۵ بر صفر از سد یمن بگذرد که سامان قدوس، هافبک ایرانی باشگاه آمیان فرانسه یک گل زد و عملکرد خوبی داشت. تیم ملی ایران عملکرد خوبی در آن مسابقه داشت و سبب شد تا فوتبال‌دوستان سراسر جهان، عملکرد ایرانی‌ها را تماشا کنند.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از این ۳ بار در تاریخ جام ملت‌های آسیا (۱۹۸۶ - ۱۹۷۲ - ۱۹۷۶) به قهرمانی رسیده و حال سامان قدوس معتقد است که این نسل (فوتبالیست‌های کنونی) می‌تواند تاریخ جدیدی در فوتبال ایران را رقم بزند.

قدوس در این باره بیان کرد: بازی‌های سختی در پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بدست آوریم. در حال حاضر منتظر بازی بعدی و تقابل با ویتنام هستیم و برای ما مهم این است که تنها به بازی بعدی مان فکر کنیم و درصدد هستیم تا قدم‌های بزرگی برداریم.

هافبک تیم ملی گفت: صادقانه می‌گویم که بازی تیم‌های دیگر را تماشا نکردم و فقط روی بازی خودم تمرکز می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. تیم ویتنام را آنالیز کردیم و به بازیکنان این تیم احترام می‌گذاریم، اما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و به تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنیم.

رسانه aol در پایان نوشت، نوین چانگ فونگ از ویتنام و مهدی طارمی از ایران، بازیکنانی هستند که باید عملکرد آن‌ها را تماشا کرد. دیدار شاگردان کارلوس کی روش و پارک هانگ سئو، شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.