ستاره رقیب تیم ملی فوتبال ایران را بشناسید

گروه ورزشی الف،   3971021080

تیم ملی فوتبال ایران باید در دومین هفته مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات با ویتنام دیدار کند.

ستاره رقیب تیم ملی فوتبال ایران را بشناسید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین دیدار گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل یمن به پیروزی ۵ بر صفر رسیدند باید در دومین مسابقه مقابل ویتنام قرار بگیرند. این تیم در بازی نخست مقابل عراق با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و اکنون در رده سوم قرار دارد.

ویتنام که در رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در رده ۱۰۰ قرار دارد، تلاش می‌کند تا  با هدایت پارک هانگ سئو کره‌ای به مرحله حذفی برسد که با حضور ایران و عراق کار سختی خواهد داشت. ستاره تیم ملی فوتبال ویتنام نوین چانگ فونگ ۲۳ ساله است. او پنجمین فرزند از خانواده ۶ نفره است و فوتبال را از سن پنج سالگی آغاز کرد.  فونگ پس از حضور در آکادمی آرسنال و چند تیم ویتنامی از سال ۲۰۱۵عضو تیم ملی شد و در ۴ سال گذشته در 28 بازی کرده و ۶گل به ثمر رسانده است. ستاره تیم ملی ویتنام در سال ۲۰۱۵ جایزه بهترین بازیکن جوان سال را کسب کرد و اکنون عضو باشگاه هوانگ جیا است.

این بازیکن توانایی بالایی در حفظ توپ و شوتزنی دارد و مدافعان تیم ملی باید به شدت مراقب این بازیکن باشند.

او در تیم ملی زیر ۱۹ و ۲۳ سال ویتنام را دارد و در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل عراق پس از اینکه در دقیقه ۴۲ گلزنی کرد، اما نتوانست کامل در زمین حضور یابد، دقیقه ۶۲ جای خود را به‌ها دوک چین داد. دومان و ترانگ هوانگ، ۲ بازیکن ویتنام هستند که در بازی نخست کارت زرد دریافت کردند و از تیم ملی فوتبال هم تنها رامین رضاییان تک کارته است.

دیدار شاگردان کارلوس کی روش و پارک هانگ سئو، شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.