استاندار تهران: منبع مشخصی برای انتشار بوی نامطبوع پایتخت شناسایی نشده است

گروه اجتماعی الف،   3971016138 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

استاندار تهران با اشاره به آخرین وضعیت شناسایی منبع بوی نامطبوع در تهران گفت: بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد انتشار بو در پایتخت منبع مشخصی ندارد.

استاندار تهران: منبع مشخصی برای انتشار بوی نامطبوع پایتخت شناسایی نشده است

به گزارش تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شناسایی منبع بوی نامطبوع در تهران اظهار داشت: بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد انتشار بو در پایتخت منبع مشخصی ندارد.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد انتشار بو ناشی از ریزش یک ماده شیمیایی دارای سولفوریک که از ترکیبات مرکاپتان هستند باشد که ماندگاری‌شان نسبت به مواد شیمیایی دیگر بیشتر است.

استاندار تهران افزود: ادعای انتشار بو از فاضلاب به لحاظ علمی مردود است چرا که اساساً فاضلاب زمانی که ماندابی داشته باشد سبب انتشار بوی نامطبوع می‌شود همچنین فاضلاب بیشتر از گاز متان و co2 است.

محسنی بندپی همچنین عنوان کرد: هنوز منبع مشخصی برای انتشار بوی نامطبوع در تهران از سوی کارشناسان یافت نشده و شاید با کمی احتیاط بتوان گفت که در یکی از مراکز تولید مواد پلاستیکی این اتفاق افتاده است.

وی در پایان با بیان اینکه بررسی‌ها برای یافتن منبع بو همچنان ادامه داد خاطرنشان کرد: هر چند اکنون دیگر بویی وجود ندارد اما از آنجا که در سنوات گذشته یک بار شاهد این مسئله بودیم همچنان به دنبال منبع بو هستیم.