شبکه نمایش دامنه مخاطبین خود را گسترده تر میکند

گزارش بازرگانی،   3971015159

شبکه نمایش خانگی این روز ها با سریال ها و فیلم های سینمایی خود ، مخاطبین بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

در واقع میتوان این روز ها مدعی شد شبکه نمایش خانگی با افزایش سطح کیفی محصولاتش سعی دارد ماهواره را از خانه ها دور کرده یا بلا استفاده کند.

سریال های شبکه نمایش خانگی جز پر مخاطب ترین و جذاب ترین سریال های ایرانی به شمار می روند چرا که از لحاظ سطح کیفی و ساخت از برخی محصولات تلویزیونی به مراتب بهتر و خوش ساخت تر می باشد.

همچنین داستان هایی که توسط شبکه نمایش خانگی به نمایش گذاشته می شود عموما مخاطب پسند تر و جذاب تر است.

البته استفاده از بازیگران مشهور و سلبریتی ها نیز در این سریال ها و افزایش مخاطبین آن بی تاثیر نبوده و بازیگران بیشتر به همراه کارگردانان و نویسندگان قوی ، روز به روز بر قدرت سلطه شبکه نمایش خانگی می افزایند.

اما این روز ها شبکه نمایش خانگی با انتشار محصولاتش برای ناشنوایان سعی دارد دامنه مخاطبین خود را افزایش داده و علاوه بر مخاطبین فعلی  ناشنوایان محترم را نیز به جمع مخاطبینش بیفزاید. پیش از این نیز در سریال شهرزاد انتشار نسخه برای ناشنوایان را مشاهده کرده ایم.

اما این روز ها در حالی که سریال ممنوعه را مشاهده میکنیم ، شنیده هایی مبنی بر اینکه بزودی نسخه مخصوص ناشنوایان این سریال منتشر می شود نیز به گوش می رسد. دانلود سریال ممنوعه توسط مخاطبین و پخش آن از طریق شبکه نمایش خانگی تا پایان 25 قسمت آن ادامه خواهد داشت.

همچنین در فیلم هزارپا نیز که در سینما فروش بسیار مناسبی را داشته است ، شاهد تولید نسخه ناشنوایان و اکران آن در سینما بودیم. بزودی نیز شاهد دانلود فیلم هزارپا و پخش این فیلم جذاب از طریق  شبکه نمایش خانگی خواهیم بود و حتما در آنجا میتوانیم نسخه ناشنوایان آن را نیز مشاهده نماییم.

شبکه نمایش خانگی که این روز ها خیلی مورد اقبال سازندگان و سرمایه گذاران حوزه هنر قرار گرفته است. بزودی شاهد سریال های جذاب زیادی خواهد بود. در ادامه به معرفی برخی از این سریال ها میپردازیم.

 

سریال نهنگ آبی ساخته فریدون جیرانی

سریال نهنگ آبی داستانی درام و معمایی دارد و اولین ساخته فریدون جیرانی برای شبکه نمایش خانگی به حساب می آید.

این سریال بازیگران محبوبی از جمله ساعد سهیلی و لیلا حاتمی را نیز برای اولین بار به شبکه نمایش خانگی آورده است.

همچنین بازیگران بزرگ دیگری نظیر مصطفی زمانی، مجید مظفری، حسین یاری، آزاده صمدی، ویشکا آسایش، الهام کردا، ستاره پسیانی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، پریوش نظریه و ماهور الوند با این سریال همکاری میکنند.

احتمالا پخش این سریال در دی ماه 1397 آغاز شود. مخاطبین محترم شبکه نمایش خانگی میتوانند دانلود سریال نهنگ آبی را از طریق پورتال سبزپندار انجام دهند.

در خلاصه داستان سریال نهنگ آبی آمده است:

همه چیز حول یک فرد و توانایی های او می گردد. توانایی هایی که دیگران را هم از مسیر اصلی زندگی شان دور و وارود یک بازی خطرناک می کند. آرمین جوان ۲۵ ساله و درونگرایی است که تصمیم دارد با درس خواندن در رشته امنیت شبکه کارهای بزرگی انجام دهد. تاسیس یک سایت کتابخوانی اولین اقدام اوست که شروع اتفاق های جدیدی در مسیر زندگی اش می شود. او که دایره ارتباطات اندکی داشته و با درآمد پایینی زندگی اش را می گذرانده، با قرار گرفتن در مسیر جدید زندگی عشق، روابط چند بعدی با آدم های جدید و پیشنهادهای مالی بزرگ و خطرناک را تجربه می کند و به آرمین جدید و ناشناخته ای برای اطرافیانش تبدیل می شود. از طرفی این ارتباطات جدید آدم های تازه ای را هم  وارد زندگی آرمین می کند. آناهیتا یکی از همین افراد است که آرمین را وسیله خوبی برای رسیدن به اهدافش می داند. از طرفی درگیری های عاطفی آرمین و ژاله و در مقطعی هم آرمین و آناهیتا و شخصیت دردسر ساز و نامتعادل آناهیتا، آرمین را به طور ناخواسته درگیر دردسرهای بزرگی می کند. دردسرهایی که پای مروارید، نادر، بهمن و هاله را هم وسط می کشد و معماهایی پیچیده مانند کلافی سردرگم را در طول داستان به وجود می آورد.

 

سریال ریکاوری ساخته بهادر اسدی

سریال ریکاوری نیز از سریال هایی است که بزودی راهی شبکه نمایش خانگی می شود. ابتدای قرار بود این سریال در آذر ماه 1397 پخش خود را آغاز کند اما به دلایلی نامعلوم این اتفاق رخ نداد. گفته می شود پس از مشکلات و توقف پخش سریال ممنوعه و فشار هایی که به دلیل این توقیف موقت روی این مجموعه بود، سختگیری های وزارت ارشاد بیشتر شده و همین سختگیری ها دلیل عدم انتشار ریکاوری در آذرماه بوده است.

سریال ریکاوری از بازیگران محبوب بسیاری استفاده کرده است که اکثر این بازیگران تجربه موفق بازی در سریال ها را حتی بعنوان نقش اصلی داشته اند و بسیار مورد اقبال مخاطبین قرار گرفته اند.

بازیگران این مجموعه نمایش خانگی عبارتند از : مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، عزت مهرآوران، مریم معصومی ، سیما تیرانداز، شبنم قلی خانی، شیوا طاهری، ندا قاسمی، نگار عابدی، مهسا کامیابی، الهام شعبانی، یاشار هاشم زاده و عباس جمشیدی فر

مخاطبین محترم شبکه نمایش خانگی میتوانند دانلود سریال ریکاوری را از طریق پورتال سبزپندار انجام دهند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ریکاوری داستان سه رفیق و شریک است که تصمیم میگیرند به سفری مجری و بدون همسرانشان بروند تا ریکاوری شوند.

این داستان در واقع داستانی در مورد رفاقت ، عشق و خیانت است.

بابک ، سهیل و مسعود که با یکدیگر در یک نشریه ی پرفروش کار میکنند و بابک سردبیر این نشریه است

در زندگی شخصی شان دچار مشکلات و مسائلی می شوند و برای فرار از این روزمرگی و استراحت چند روزی به مسافرت مجردی می روند اما….

سریال سال های دور از خانه ( شاهگوش 2 ) ساخته مجید صالحی

«سال‌های دور از خانه» نخستین اسپین‌آف‌ ایرانی است و بر دو شخصیت خنجری و زهره که در «شاهگوش» حضور داشتند تمرکز دارد. این سریال، ماجراهای آن دو را پس از پایان سربازی در کلانتری ۱۱۰ ملت، روایت می‌کند.

سال های دور از خانه علاوه بر اینکه اولین اسپین آف ایرانی به حساب می آید ، اولین تجربه مجید صالحی در شبکه نمایش خانگی نیز می باشد.

ساخته جدید مجید صالحی برای شبکه نمایش خانگی با بازیگران شاهگوش جلوی دوربین می رود.

احمد مهرانفر و هادی کاظمی در این سریال بازیگران نقش خنجری و زهره هستند

و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی ، حسین محب اهری، میرطاهر مظلومی، خسرو احمدی بازیگران این سریال کمدی هستند.

البته با توجه به وخامت حال و بیماری حسین محب اهری ممکن است همکاری او با این سریال دچار مشکلاتی شود.

پس از انتشار در شبکه نمایش خانگی، دانلود سریال سال های دور از خانه - شاهگوش 2 از طریق پورتال سبزپندار مقدور خواهد بود.