کاهش نرده‌های نمازجمعه تهران درپی حضور حاج علی اکبری

گروه سیاسی الف،   3971014073 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نخستین حضور حجّت‌الاسلام محمّدجواد حاج‌علی‌اکبری در قامت امامت‌جمعه موقّت تهران، با حذف دو ردیف از نرده‌هایی همراه بود که بین مردم و مسئولین فاصله ایجاد می‌کند.

کاهش نرده‌های نمازجمعه تهران درپی حضور حاج علی اکبری

به گزارش فارس نخستین حضور حجّت‌الاسلام محمّدجواد حاج‌علی‌اکبری در قامت امامت‌جمعه موقّت تهران، با حذف دو ردیف از نرده‌هایی همراه بود که بین مردم و مسئولین فاصله ایجاد می‌کند.

حاج‌علی‌اکبری در خطبه دوم نمازجمعه تهران با اشاره به این موضوع گفت: عزیزان نمازگزار از وجود میله‌های نمازجمعه خشنود نیستند. از ستاد نمازجمعه خواهش کردم و دوستان حفاظت هم محبت کردند و دو ردیف از موانع برداشته شد و بخش باقی مانده، مورد نیاز است که نسبت به آن هم اصلاح دقیق‌تری خواهد شد. نمازگزاران علاقه‌مند هستند محیط نمازجمعه دوستانه باشد و مسئولین عزیز هم چنین احساسی دارند و من می‌بینم که برخی از آن‌ها در بین جمعیت حضور دارند... ان‌شاءالله هم فاصله‌ ظاهری و هم فاصله حقیقی بین مردم و مسئولین  برداشته شود...».

گفتنی است، برداشته شدن نرده‌های نمازجمعه، نخستین بار از سوی حجّت‌الاسلام آل هاشم، امام‌جمعه تبریز کلید خورد و مورد استقبال افکار عمومی قرار گرفت. در ادامه، این اقدام به تعدادی دیگر از شهرها کشیده شد.