پاسخ نویسنده کتاب «فتنه تغلب» به درخواست میرحسین موسوی +عکس

گروه سیاسی الف،   3971013214 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

مصطفی غفاری، نویسنده‌ی کتاب «فتنه تغلب» در توییتر خود به درخواست میرحسین موسوی مبنی بر انتشار نوار دیدارش با رهبر انقلاب، پاسخی منطقی داد.

پاسخ نویسنده کتاب «فتنه تغلب» به درخواست میرحسین موسوی +عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی قبل دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای به مناسبت یوم‌اللّه ۹ دی بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در روز ۳۰ تیرماه ۸۸ درباره فتنه آن سال را برای اولین بار منتشر کرد. با پخش این ویدئو میرحسین موسوی یکی از رهبران اغتشاشات سال ۸۸ که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را داشت، خواستار انتشار نوار دیدارش با رهبر انقلاب شد.

مصطفی غفاری، نویسنده کتاب فتنه تغلب با انتشار توییتی در صفحه‌ی توییترش بخشی از بیانات رهبر انقلاب پیرامون صحبت‌هایشان با موسوی را به اشتراک گذاشت و نوشت:

«آقای موسوی که خواستار انتشار نوار دیدار خود با رهبری است چرا از ۲۴ خرداد ۸۸ تاکنون درباره خبری که همان وقت منتشر شد چیزی نگفته؟

#فرافکنی

چرا مهندس موسوی به توافق برای پیگیری قانونی ادعایش پایبند نماند؟ ابطال براساس کدام دلیل؟

‎#فتنه_تغلب»

آن بخش از بیانات رهبر انقلاب که در توییت غفاری آمده، به شرح زیر است:
«من به آقای مهندس موسوی هم گفتم؛ ایشان هم قبول کرد از من که راه، راه قانونی است؛ از همان طریق قانونی مشی کنند، من هم قرص محکم پشتش می‌ایستم. شما بدانید من با آقایان شورای نگهبان و آقایان وزارت کشور رودربایستی ندارم؛ می‌ایستم پایش تا اینکه این قضیه حل بشود.»