۳ میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت ثبت‌نام کردند

گروه اقتصادی الف،   3971008092

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از ابتدای طرح ثبت نام کار هوشمند سوخت تا روز شنبه اول دی ماه در مجموع ۳ میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی ثبت‌نام کردند.

به گزارش الف به نقل از وزارت نفت سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح ثبت نام کار هوشمند سوخت تا روز شنبه اول دی ماه در مجموع ۳ میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام ۵۰۹ هزار نفر نیز از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰  بوده است.

وی همچنین با تاکید بر این‌که هم‌اکنون پالایش اطلاعات ثبت‌نامی افراد آغاز شده است، گفت: اطلاعات دریافتی دسته‌بندی، پالایش و فیلتر می‌شود و آمار نهایی ثبت‌نام‌کنندگان به صورت مشخص به‌زودی اعلام خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: بازتوزیع بیش از ۲۶۰ هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال ۹۳ به بعد شماره‌گذاری شده و در دفاتر پست معطل مانده بود نیز آغاز شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: همچنان امکان ویرایش اطلاعات و حذف درخواست برای ثبت‌نام کنندگان وجود دارد.

وی همچنین از ابطال بیش از ۳۷ هزار کارت سوخت غیرقانونی مهاجر خبرداد و افزود: این کارت‌‌های سوخت‌ متعلق به کسانی بوده است که در سامانه ثبت‌نام کرده و به صورت غیرقانونی کارت سوخت خود را به فروش رسانده‌اند و در استان سیستان و بلوچستان از طریق این کارت‌ها سوخت‌گیری انجام شده است.