هشدار امام‌جمعه کرمانشاه درباره واگذاری سیلوهای استان کرمانشاه به بخش خصوصی

گروه سیاسی الف،   3971007087 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: واگذاری ارزان قیمت سیلوهای استان کرمانشاه به بخش خصوصی در واقع چوب حراج زدن به بیت‌المال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به برنامه خصوصی‌سازی دولت اظهار داشت: واگذاری اموال دولتی به بخش خصوصی از جمله اقدامات در راستای خصوصی‌سازی است که در استان کرمانشاه 25 مورد از جمله چند سیلو مدنظر است.

وی عنوان کرد: اعلام شده که سیلوهای واگذار شده حدود 150 میلیارد تومان ارزش دارند اما به قیمت حدود 30 تا 40 میلیارد تومان آن هم به صورت قسطی واگذار شده و این به معنای چوب حراج زدن به بیت‌المال و اموال دو میلیون نفر جمعیت استان کرمانشاه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: از مسئولان درخواست می‌شود که در این راستا مراقبت و شفاف‌سازی کنند که خسارتی به اموال مردم وارد نشود.

وی افزود: از دستگاه‌های قضایی، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه درخواست می‌شود مراقب این موضوع باشند و تمام دستگاه‌های نظارتی و دولت مکلف به نظارت قوی و شدی در این راستا هستند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: شهیدان برای این شهید نشدند که عده‌ای به اموال مسلمانان چوب حراج بزنند.

وی با اشاره به اینکه نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و الگویی برای تمام مردم در زمینه رفع مشکلات بود گفت: مقام معظم رهبری در فتنه 88 بسیار موعظه و نصیحت کردند و بر جذب حداکثری تاکید داشتند.

علما با بیان اینکه مدارای مقام معظم رهبری، طرح جذب حداکثری و ایستادگی و بردباری برای حفظ نظام در فتنه 88 بی‌نظیر بود، افزود: آگاهی‌بخشی و بصیرت‌بخشی و روشنگری از ابعاد آن دوران بود اما با این وجود برخی نپذیرفتند.

وی با اشاره به اینکه اتاق فکر فتنه 88 در خارج از کشور قرار داشت و صوت‌های آن موجود است، گفت: در آن دوران مردم خود به میدان آمدند و نهم دی ماه و بعد از آن را مدیریت کردند و هرچند خسارت بسیار بود اما مشکلات رفع شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ارتحال فقیه مجاهد آیت‌الله شاهرودی عنوان کرد: مقام معظم رهبری اوصافی را برای این عالم بیان فرمودند مبنی بر اینکه ایشان کارگزاری باوفا در مهمترین تشکیلات نظام و استادی عالم بود.

علما بیان کرد: آیت‌الله شاهرودی از ابتدا در خدمت انقلاب و عضو موثری برای شورای نگهبان و رئیس موفقی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

وی با اشاره به حادثه دلخراش تصادف دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: این حادثه مایه تاسف و تاثر شد و باید بیشتر به امانت‌های مردم توجه شود.