توافق شبانه سیدجلال و رحمتی

گروه ورزشی الف،   3970927217

سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی کنار رقابت، با یکدیگر رفاقت عمیقی هم دارند؛ رفاقتی که گاهی اوقات فراز و نشیب داشته، ولی همچنان به قوت خود باقی است.

روزنامه خبرورزشی دیروز از پروژه مشترک رحمتی و سیدجلال نوشت و حالا فرصت خوبی است تا قضیه را به طور کامل برای‌تان شرح دهیم. پروژه‌ای بزرگ که قرار است تعداد زیادی نونهال و نوجوان را زیر پوشش خود بگیرد.

سرخابی می‌آید
این پروژه مشترک همان‌طور که دیروز نوشتیم «سرخابی» نام داشته و کاملاً ورزشی است. اساس حرکت فوق بر پایه آموزش اصولی به بازیکنان نونهال و نوجوان بنا نهاده شده و فعلاً در شهرستان‌ها شعبه‌ای ندارد. در تهران دو مجموعه ورزشی برای پی‌گیری امور مد نظر قرار گرفته که یکی از آن‌ها در غرب پایتخت است و دیگری در حوالی منطقه پاسداران. کار فقط به آموزش دروازه‌بانی محدود نشده و تمام پست‌ها را دربر می‌گیرد.

توافق شبانه کاپیتان‌ها
سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی مدیریت این پروژه را برعهده داشته و تمام کارها را با توافق جلو برده‌اند. کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس یکشنبه شب هم شام را با هم صرف کردند تا آخرین توافقات را نیز انجام بدهند. توافقاتی که صورت گرفت و قرار شد کارهای اجرایی آن نیز دقیقاً طبق برنامه جلو برود.