سریال دهه فجر شبکه دو انتخاب شد

گروه فرهنگی الف،   3970925122

«روشنایی روز، تاریکی شب» عنوان سریالی است که برای ایام دهه‌ فجر انتخاب شده و قرار است از (۱۵ بهمن ماه) از شبکه دو سیما به روی آنتن برود.

سریال دهه فجر شبکه دو انتخاب شد

به گزارش ایسنا، شبکه دو پس از اتمام مجموعه «بی‌قرار»، فصل دوم «بچه مهندس» را به روی آنتن می‌برد.

داستان سریال «بچه مهندس» در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و زندگی پسری را روایت می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ شده است.

فاز اول سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام رمضان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش شد.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر و حمید شریف‌زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، مریم کاویانی، نسرین نکیسا، صحرا اسداللهی، فرج‌الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده‌اند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.

مجموعه‌ «روشنایی روز، تاریکی شب» نیز به عنوان سریال دهه‌ فجر قرار است از ۱۵ بهمن به روی آنتن برود.

این مجموعه در ۱۹ قسمت به تهیه‌کنندگی مجید رضابالا و کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل ساخته شده است.

از فرهاد قائمیان، روزبه حصاری، حمید رضا آذرنگ، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، امیر حسین مدرس، پرویز پور حسینی، مهوش وقاری، سید مهرداد ضیایی، مهرداد ضیایی و ناصر ممدوح به عنوان بازیگران این مجموعه یاد می‌شود.

داستان این سریال در دو برهه زمانی گذشته و حال اتفاق می‌افتد. این سریال داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند. بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد از ماجرا در گذشته رخ می‌دهد. بهنام طریقت به همراه همسرش در گذشته دانشجوی پزشکی بودند که فعالیت سیاسی هم داشتند.