مردم از فقر و تبعیض ناراحت اند، با برجام، FATF و بازی سیاسی شما کار ندارند

حسام بابابیگ، گروه تعاملی الف،   3970925030 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
مردم از فقر و تبعیض ناراحت اند، با برجام، FATF و بازی سیاسی شما کار ندارند

نمایندگان صدای ملتند! زیرا اصول متعدد قانون اساسی قدرت بی نظیری به نمایندگان داده است برای نظارت کردن، تذکر دادن، سوال کردن و عزل کردن! اما متاسفانه اکثریت نمایندگان دیگر صدای ملت نیستند و در آشفته بازار اقتصادی امروز بی توجه به وضعیت نابسامان مردم تمرکز خود را صرف امور دیگری نموده و بیشتر دنبال دعواهای سیاسی خود هستند. نمایندگانی که به دو دسته تقسیم شده اند و صرفا با لج بازی سیاسی بی توجه به درد و آلام مردم و منافع ملت و مصلحت نظام به جدال می پردازند.

یک روز دعوا بر سر برجام است و یک روز بر سر FATF . شما که فضائل ملت هستید چرا حق را نمی ینید و مصلحت را نمی سنجید و رگ گردن بخاطر مشکلات معیشتی مردم کلفت نمی کنید؟ و دائما ذهن مردم را درگیر و فضای جامعه را مشوش می کنید؟ برای رسیدگی مثلا به مشکلات اقتصادی جلسه غیر علنی برگزار میکنید اما FATF و... (فارغ از ماهیت آن) که محرمانه های نظام هستند را بر سر دست می گیرید و مردم را هم بیهوده درگیر میکنید و امید و ترس واهی به جامعه تزریق می کنید. برجام و FATF و... چه سر بگیرند و نگیرند دیگر برای مردم فرقی ندارد می دانید چرا ؟ چون شماها با غلو و ندانم کاری هزینه این اسناد را بالا بردید! یک دسته با درشت گویی و برای سرپوش گذاشتن بر ضعف وعملکرد فشل و سو تدبیر خود ، وعده های رنگین و اغراق آمیز می دهد و دسته دیگر آن را تیر خلاص به امنیت کشور می داند!

عده ای فقط تریبون در دست می گیرند و به تمام ارکان نظام حمله می کنند و همه را مقصر جلوه می دهند و فقط دغدغه تایید فلان شخص برای فلان سمت را دارند و از رفع حصر می نالند اما فقر چند ده میلیون نفر را فریاد نمی زنند! از جبر و اختیار حجاب می گویند و دغدغه ورود بانوان به ورزشگاه ها را دارند و به ورزشگاه می روند اما سفره خالی و کوچک مردم را نمی بینند و پای سفره دل مردم نمی نشینند. مدیران ضعیف و ناتوان را بازخواست نمی کنند و همه شئونات این مملکت را به زلف بیگانگان گره زده اند.

عده ای دیگر که فقط خود را انقلابی می دانند و همه را تکفیر می کنند و برانداز می خوانند! برانداز کسی است که به جای خدمت فرصت سوزی می کند، برانداز کسی است که ناتوانی خودش را به پای انقلاب و نظام می گذارد، برانداز کسی است که نارضایتی مردم که ناشی از عملکرد مدیران ضعیف است را به سمت اصل حاکمیت سوق می دهد. امنیت این نظام را مردم تامین می کنند و مخل امنیت این نظام کسانی هستند که معیشت این مردم را تهدید می کنند! انقلابی کسی است که برای مردم کار کند و ضد انقلاب کسی است که برای مردم کار نکند! ضد انقلاب کسی است که فساد می کند اصولگرا و اصلاح طلب هم ندارد.

مردم از فقر و تبعیض و فساد و بی عدالتی و نبود نظارت ناراحت هستند همین! با برجام و FATF و بازی های سیاسی شما کاری ندارند. در دنیای امروز فقط با عقل و منطق و قدرت و اتحاد ملی می توان حق خود را از دست زورگویان گرفت.

مردم شماها را انتخاب کرده اند برای حکومت داری و قانون گذاری و نظارت نه اینکه هر روز جنگ روانی در کشور به راه بیندازید! چرا درباره گرانی های سرسام آور اخیر سکوت کرده اید؟ هیچ می دانید قیمت هر کیلو گوشت به 70-80 هزار تومان رسیده است؟ هیچ می دانید لبنیات هر روز گران تر می شود؟ خبر از قیمت خواربار و دارو دارید؟ اصلا خبر از سفره های مردم که هر روز کوچک تر میشود دارید؟ پس نظارت شما کجاست؟ از وزیر دادگستری برای دلایل ادامه حصر سوال می کنید ، اما درباره گرانی های روزانه و عدم نظارت بر قیمت کالا و اجناس از ایشان و سازمان تعزیرات حکومتی سوال نمی کنید؟ از وزیر آموزش پرورش و علوم و امور خارجه سوالات سیاسی دارید اما درباره وضعیت خودروسازان و بازار آشفته خودرو و سازمان حمایت از مصرف کنندگان از وزیر صمت سوالی ندارید؟ تحقیق و تفحص از خودرو سازان چه شد؟ از خیل عظیم جوانان بیکار خبر دارید؟ از آمار خودکشی و اعتیاد و فحشا چه؟ پس چرا ساکت هستید؟ این چنین می خواهید آرمان های امام راحل و انقلاب را محقق سازید و حفظ کنید؟ این طور می خواهید به داد فقرا برسید و صدای کوخ نشینان باشید؟ به دادشان که نرسیدید هیچ، کام آنان را هم تلخ کردید.