دیدار نمایندگان مستعفی با امام جمعه موقت اصفهان

گروه سیاسی الف،   3970924203 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی که به تازگی در اعتراض به عدم تامین حقابه اصفهان دست به استعفا زده بودند، امروز با آیت‌الله مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش تسنیم، در این دیدار که نمایندگان اصفهان، فلاورجان، مبارکه، لنجان حضور داشتند، مسائل مختلف درباره مشکلات آب زاینده‌رود، برداشت‌های غیرقانونی آب و موارد دیگر را مطرح کردند.

صبح امروز زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: نمایندگان مستعفی استان به این اتفاق نظر رسیدند که روز یکشنبه در صحن و کمیسیون‌ها حاضر نشوند.

وی با اشاره به اصرار برخی نسبت به پس گرفتن استعفای نمایندگان اصفهان، خاطرنشان کرد: تماس‌ها و مکالمات زیادی از سوی همکارانمان در هیئت رئیسه مجلس و همچنین دوستان ما در دولت نسبت به پس گرفتن استعفا تا کنون صورت گرفته است.

همچنین بنا به گفته سید محمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی هماهنگی‌‌های لازم صورت گرفته است که جمیع نمایندگان استان روز یکشنبه به‌جای حضور در صحن علنی مجلس در دفتر آیت الله طباطبایی نژاد و پس از آن دفتر آیت‌‌الله مظاهری حضور پیدا کنند تا از این حضرات نسبت به حمایتشان از استعفای دسته‌‌جمعی نمایندگان تقدیر و تشکر به عمل آورند.