ترامپ خطاب به نزدیکانش: نگران تهدید دموکرات‌ها به استیضاح هستم

گروه جهان الف،   3970923015 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

بر اساس گزارش شبکه ان‌بی‌سی، دونالد ترامپ به مشاوران و افراد نزدیک خود گفته به‌شدت نگران تهدید دموکراتها به استیضاح است.

 ترامپ خطاب به نزدیکانش: نگران تهدید دموکرات‌ها به استیضاح هستم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه شبکه «ان‌بی‌سی» به نقل از چند منبع آگاه دولتی نوشت: علی‌رغم اینکه دونالد ترامپ در اظهارات عمومی می‌گوید که هیچ نگرانی بابت مسئله استیضاح ندارد، اخیراً به برخی از مشاوران نزدیک و افراد معتمد خود گفته است که به‌شدت نگران تهدیدهای دموکراتها به استیضاحش است.

در پی برگزاری جلسه دادگاه مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ، قاضی دادگاه او را به اتهام پرداخت حق السکوت به دو زن در پی رابطه نامشروع با ترامپ پیش از انتخاب شدن وی به سمت ریاست جمهوری، به سه سال زندان محکوم کرد.همچنین قاضی این دادگاه کوهن را به اتهام دروغگویی به کنگره آمریکا درباره مسئله روسیه در کمپین انتخابات ۲۰۱۶ به دو ماه زندان دیگر محکوم کرد.

در دوران تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا، دموکراتها و نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی تبانی تیم ستاد تبلیغات دونالد ترامپ با دولت روسیه از طریق هک‌کردن ایمیلهای هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی ترامپ شدند که این پرونده  پس از 2 سال از پیروزی ترامپ در انتخابات هنوز در جریان است. علاوه بر این رئیس‌جمهور آمریکا متهم به ارتباط غیراخلاقی و نامشروع با زنهای مختلف و یک بازیگر فیلمهای مستهجن است.

دموکراتها که در انتخابات اخیر میان‌دوره مجلس نمایندگان توانستند اکثریت کرسی‌ها را کسب کنند دونالد ترامپ را تهدید به استیضاح کرده‌اند.

ترامپ روز سه‌شنبه در گفتگو با رویترز با ادعای اینکه «هرگز نگران استیضاح شدن خود نیست» گفت: «واقعا سخت است شخصی را که هیچ کار اشتباهی انجام نداده و کسی که بهترین اقتصاد تاریخ کشور را ایجاد کرده است، استیضاح کرد. من فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد، مردم شورش می‌کنند!»