تمجید حزب الله لبنان از عملیات ضد صهیونیستی در رام الله

گروه جهان الف،   3970919175

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از عملیات ضد صهیونیستی فلسطینی ها در رام الله در کرانه باختری تمجید کرد.

به گزارش مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری تمجید کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است: حزب الله به ملت مقاوم فلسطین و عزم راسخ آن در مقابله با اشغالگران اسرائیلی درود می فرستد و از عملیاتی که مبارزان فلسطینی در شهرک نشین عوفر انجام دادند، استقبال می کند. این عملیات تاکیدی اضافی بر عزم ملت فلسطین برای آزادی اراضی اش و بازپس گیری همه اراضی اشغال شده است. این پیامی به همه شهرک نشینان است که امنیتی برای شما نخواهد بود و خانه ها و اراضی که غصب کرده اید تا ابد برای فلسطینی هاست. حزب الله روحیه انقلابی و ریشه دار این ملت بزرگ را مورد تمجید قرار می دهد و این در نهایت کار به آزادسازی اراضی این ملت و بازپس گیری مقدساتش می انجامد.

شایان ذکر است که رسانه‌های رژیم صهیونیستیتصاویری را از زمان تیراندازی به سوی شهرک نشینان صهیونیست در ورودی شهرک عوفر در نزدیکی رام الله در کرانه باختری منتشر کردند.

در گزارش رسانه‌های صهیونیستی آمده است که افراد مسلح در حالی که سوار بر یک خودروی فلسطینی بودند، اقدام به تیراندازی به سوی خودروی حامل شهرک‌نشینان کرده و سپس متواری شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز از عملیات عوفر استقبال و آن را نشان دهنده زنده بودن روحیه مقاومت در میان فلسطینیان و تمسک به آن عنوان کردند.