رائفی‌پور: اصلاح‌طلبان خودشان را از مردم جدا می‌دانند و با ایجاد ترس سراغ مردم می‌آیند

گروه سیاسی الف،   3970919098 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اصلاح طلبان خودشان را از مردم جدا می‌دانند و فقط در انتخابات با ایجاد ترس به سراغ مردم می‌آیند، دولت داری بلد نیستند اما از رسانه‌ها خوب بهره می برند!

رائفی‌پور: اصلاح‌طلبان خودشان را از مردم جدا می‌دانند و با ایجاد ترس سراغ مردم می‌آیند

به گزارش فارس، ویژه برنامه «اصولگرا، اصلاح‌طلب یا جریان سوم» به مناسبت روز دانشجو توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (عضو دفتر تحکیم وحدت - تاسیس۱۳۴۲) برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که با استقبال بسیار خوب دانشجویان دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، از سومین شماره نشریه «تحکیم» تحت عنوان « زیر نقاب تدبیر» رونمایی شد، این شماره از نشریه که پس از شماره های پیشینش تحت عناوین «مرد معامله» زندگی‌نامه علی اکبر هاشمی و «روزهای پیش از تکرار» زندگی‌نامه سید محمد خاتمی، توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گردآوری شده بود، به صورت تفصیلی به بررسی عملکرد و زندگانی حسن روحانی می پردازد.

در مراسم رونمایی از این نشریه، محمد حسین قائدشرف از ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر و دبیر اسبق دفتر تحکیم وحدت سخنرانی کردند.

در ادامه رونمایی از نشریه، نامه‌ای که توسط انجمن اسلامی دانشجویان به رئیس‌جمهور به منظور دعوت از وی برای حضور در دانشگاه برای بحث و گفتگو حول نشریه «زیر نقاب تدبیر» ارسال شده بود توسط سید حمید مجتبوی دبیر سیاسی انجمن اسلامی قرائت شد.

در ادامه مراسم، علی‌اکبر رائفی‌پور کارشناس مسائل سیاسی حول عنوان برنامه به سخنرانی پرداخت و نیاز کشور به جریان سوم یا همان جریان انقلابی فارغ از اصول‌گرایی و اصلاح طلبی را تبیین کرد و گفت: مسئله ای که بیش از هر چیز نیازمند توجه جریانات دانشجویی به آن است، فراغت از جناح های سیاسی موجود و پیش گرفتن مشی انقلابی.

وی حول هر یک از جریانات اصولگرایی و اصلاح طلبی توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: اصلاح طلب‌ها خودشان را از مردم جدا می‌دانند و فقط در انتخابات با ایجاد ترس به سراغ مردم می آیند، دولت داری بلد نیستند اما از رسانه ها خوب بهره می‌برند!

وی در تعریف جریان سوم هم گفت: انقلابی کسی است که هم کشورش را دوست دارد و هم دینش را می خواهد، مردم را می فهمد و مقبولیت مردمی برایش اهمیت دارد.

براساس این گزارش، در پایان برنامه دانشجویان سوالات خود را از رائفی پور پرسیدند و از برگزیدگان مسابقه جرعه‌ای از ولایت تجلیل به عمل آمد.