سخنرانی محکومان سال‌های ۷۸ و ۸۸ در دانشگاه تربیت مدرس

گروه سیاسی الف،   3970919095

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه تربیت مدرس مولود انقلاب اسلامی است و جایی برای فتنه‌گران سال های ۷۸و ۸۸ ندارد به همین دلیل بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان با حضور این افراد در دانشگاه مخالفت می‌کنند.

محمدحسین یادگاری مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با فارس، با اشاره به سخنرانی امروز برخی عناصر فتنه در این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه فتنه‌گران سال‌های 78 و 88 به دلیل محکومیت جایی در دانشگاه‌ها نداشتند، افرادی زمینه‌سازی کردند تا پای اینها به دانشگاه‌ها باز شود.

وی افزود: بر همین اساس بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه تربیت مدرس به عنوان نیروهای ارزشی و انقلابی مخالفت خود را برگزاری مراسم امروز و سخنرانی عناصر فتنه در این دانشگاه اعلام می‌کنیم.

یادگاری تاکید کرد: افرادی مانند حجاریان، کرباسچی، عمادالدین باقی و ظریفیان که امروز قرار است در دانشگاه تربیت مدرس حاضر شوند محکومیت دادگاهی دارند و متاسفانه این دانشگاه را پایگاهی برای بروز و ظهور خودشان قرار داده‌اند. 

این استاد دانشگاه درباره این سوال که چرا دانشگاه به چنین افرادی مجوز سخنرانی داده است، گفت: اینم مجوز از سوی شورای نظارت بر تشکل‌ها صادر شده که البته بنده با مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تماس گرفتم و ایشان گفتند که مخالفت خود را با حضور این افراد اعلام کردم و فقط این برنامه با موافقت رئیس دانشگاه و نماینده وزیر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در خاتمه اظهار داشت: دانشگاه تربیت مدرس مولود انقلاب اسلامی است و جایی برای فتنه‌گران سال های 78 و 88 ندارد به همین دلیل بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان با حضور این افراد در دانشگاه مخالفت می‌کنند.

لازم به ذکر است، عصر امروز قرار است سعید حجاریان، غلامحسین کرباسچی، عمادالدین باقی و غلامرضا ظریفیان در قالب برنامه‌ای با عنوان «بازگشت به دانشگاه» در دانشگاه تربیت مدرس سخنرانی کنند.