مدیرعامل سپاهان: هدف برانکو این بود که داور به نفع بگیرد/ داوری‌ها به سود پرسپولیس است

گروه ورزشی الف،   3970919013 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل سپاهان می‌گوید داوران هفت امتیاز در بازی‌های اخیر به حساب پرسپولیس واریز کردند.

مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان در گفت وگو با ایسنا، درباره تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هر دو تیم جنگنده کار کردند. بازی خوبی را شاهد بودیم.

او با اعتراض به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس افزود: در صحنه اعلام پنالتی به نفع پرسپولیس، منشا روی خالد شفیعی خطا کرد.

مدیرعامل سپاهان در واکنش به صحبت‌های برانکو علیه عملکرد داوران در بازی‌های تیمش تاکید کرد: هدف برانکو این بود که به این نقطه برسد که داور به نفع بگیرد. الان بگوید که داوری به نفع کیست؟ داوری در دو هفته گذشته دو امتیاز در بازی با پیکان، یک امتیاز با تراکتورسازی، دو امتیازی با ماشین‌سازی و دو امتیاز هم امروز به حساب پرسپولیس واریز کرده است. هر چقدر حساب می‌کنیم داوری به نفع پرسپولیس است. تعجب من از فغانی است که در این صحنه اشتباه کرد.

تابش در پاسخ به این سوال که آیا بازی در اواخر مسابقه از دست فغانی در رفته بود، گفت: نمی‌توانم بگویم داوری از دست داور در رفته بود یا نه.

وی درباره اخراج کی‌روش استنلی و کمال کامیابی‌نیا نیز یادآور شد: باید اخراج این دو بازیکن را ببینیم. پنالتی که مشخص است اشتباه بود. از آقای فغانی عجیب است. خطای منشا روی شفیعی مشخص بود.

تابش در پایان تصریح کرد: امیدواریم که این قضاوت‌ها درباره سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر ادامه نداشته باشد. تا همین جا امتیازاتی که از سپاهان گرفته شده و به پرسپولیس داده شده کافی است.