خبری که از روی سایت فدراسیون والیبال حذف شد!

گروه ورزشی الف،   3970918162

خبر «نامه سرگشاده اعضای هیات ر ئیسه فدراسیون والیبال به وزیر ورزش و جوانان» از روی سایت فدراسیون والیبال حذف شد.

به گزارش فارس، سایت فدراسیون والیبال امروز با انتشار خبری نوشت: «اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال با انتشار نامه ای سرگشاده به مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان خواهان لغو ابلاغ آقای افشین داوری شدند. در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر

وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

با سلام

در پی معرفی آقای افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال بدون استعفای آقای احمد ضیایی رییس فدراسیون اعضاء هیات رییسه در نامه ای سرگشاده خواستار رعایت ماده ۱۳ اساسنامه فدراسیون های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان شدند. در این ماده به صراحت اعلام شده در صورت غیبت یا استعفای رییس فدراسیون، نایب رییس فدراسیون عهده دار امور اجرایی فدراسیون می باشد. اعضاء هیات‌ رییسه متقاضی لغو ابلاغ آقای افشین داوری و صدور ابلاغ برای نایب رییس فدراسیون گردیدند.»

این خبر که سراسر گاف از سوی اعضای هیات رئیسه و روابط عمومی فدراسیون والیبال بود و تاریخ، شماره نامه و حتی امضای اعضا را نداشت ساعاتی بعد از انتشار از روی سایت فدراسیون حذف شد و نکته قابل تامل اظهارات کعبی‌زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال قبل و بعد از جلسه معارفه افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال بود. کعبی‌زاده پیش از برگزاری جلسه معارفه با تاکید بر اینکه انتصاب وزارت ورزش مغیر اساسنامه است گفت: درخواست هیات رئیسه اعمال ماده ۱۳ قانون اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی است.

 

بعد از جلسه معارفه هم کعبی‌زاده در مصاحبه دیگری گفت: مطابق ماده ۱۰ اساسنامه فدراسیون ورزشی ، مسیولیت معرفی سرپرست فدراسیون بر عهده وزارت ورزش و جوانان است و بعد از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان وزارت ورزش و جوانان مجری قانون است و همه ما باید تابع قانون باشیم.

ظاهراً کعبی زاده، سایر اعضای هیات رئیسه و روابط عمومی فدراسیون والیبال به خود زحمت خواندن اساسنامه جدید را هم نداده بودند و به همین دلیل سایت و کانال اطلاع‌رسانی فدراسیون والیبال بعد از برگزاری جلسه معارفه این خبر را حذف کرد!