رکورد عجیب لیونل مسی

گروه ورزشی الف،   3970918104

مهاجم بارسلونا با دو گلی که در دیدار برابر اسپانیول از طریق ضربه آزاد به ثمر رساند رکورد خارق العاده‌ای را به نام خود ثبت کرد.

رکورد عجیب لیونل مسی

به گزارش ایسنا، لیونل مسی دیشب (شنبه) در دیدار بارسلونا و اسپانیول از هفته پانزدهم لالیگا درخشید و توانست در پیروزی ۴ بر صفر تیمش، دبل کند. مهاجم آرژانتینی هر دو گلش را از طریق ضربه آزاد زد. او دو فرصت به دست آورد و به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کرد. بازیکن بارسلونا با این گل‌ها رکورد عجیبی به ثبت رساند.

به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) مسی در پنج سال اخیر در لالیگا ۱۹ گل از طریق ضربه آزاد به ثمر رسانده است. او بیش از هر تیم حاضر (با تمام شوت‌زن‌هایش) از پنج لیگ برتر اروپایی گلزنی کرده است.

از ژانویه سال ۲۰۱۴ تا امروز بارسلونا ۲۴ گل (۱۹ گل مسی) از این روش به ثمر رسانده است. یوونتوس با ۱۸، لیون، رئال مادرید و رم با ۱۴، بایرن مونیخ با ۱۳، سامپدوریا، موناکو و پاری سن ژرمن با ۱۲ و چلسی، لیورپول و میلان با ۱۱ گل در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

به گزارش آس، مسی تنها در داربی کاتالونیا دو گل خود را از طریق ضربه آزاد به ثمر نرساند بلکه پیش از این چنین رکورد قابل توجهی را به ثبت رسانده بود. این اتفاق در دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا سال ۲۰۱۵ رخ داد. ستاره آرژانتینی در فاصله ۹ دقیقه دو بار پیاپی از این طریق گلزنی کرد. این گل‌ها باعث شد بارسلونا شکست یک بر صفر را جبران کند. در نهایت آبی‌اناری‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردند.