بودجه ضدانقلاب چگونه تامین می‌شود؟

گروه سیاسی الف،   3970918003

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس هشتم گفت: بودجه‌های میلیون دلاری که در کنگره آمریکا علیه ایران به تصویب می‌رسد، سر از اپوزیسیون خارج نشین درآورده و برای سازماندهی ضد انقلاب هزینه می‌شود.

به گزارش فارس، «زهره الهیان»، رئیس کمیته حقوق بشر مجلس هشتم درباره منابع مالی و حامیان عناصر ضد انقلاب با بیان اینکه اپوزیسیون خارج نشین همواره در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد حمایت آمریکا و دول غربی بوده‌اند، عنوان کرد: بودجه‌های میلیون دلاری که در کنگره آمریکا علیه ایران به تصویب می‌رسد، سر از اپوزیسیون و هزینه‌کرد برای سازماندهی ضد انقلاب خارج نشین در می‌آورد و شاهد بودیم این گروه‌ها و رسانه‌های مرتبط با آنها با دست باز و حمایت‌های جدی توانستند برخی از اهداف شوم دشمنان جمهوری اسلامی را به پیش ببرند.

وی برای نمونه به گروهک تروریستی منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و برخی از گروهک‌های تروریستی که در اطراف مرزهای ایران لانه کرده‌ و هر از گاهی دست آنها آغشته به خون هموطنان بیگناه می‌شود و اخیرا نیز در حادثه چابهار شاهد آن بودیم، اشاره کرد.

الهیان همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اهواز که توسط گروهک تروریستی الاحوازیه و با حمایت مالی عربستان سعودی انجام شد، خاطرنشان کرد: رسانه‌های مرتبط هم همواره از این گروهک‌ها حمایت کردند، به طور مثال شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» بود که با افشاگری گاردین شاهد حمایت‌های مالی میلیون دلاری عربستان از این رسانه و گفت‌وگوی آن با عناصر این گروهک تروریستی بودیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم یادآور شد: برای آمریکا، عربستان سعودی و لابی صهیونیستی که حمایت‌های کلانی از گروه‌های اپوزیسیون صورت می‌دهند، تفاوتی ندارد که این فعالیت رسانه‌ای باشد یا نظامی و ریختن خون زنان و کودکان بیگناه و هموطنان ما.

وی با اشاره به حمایت‌های آمریکا و عربستان از این گروهک‌های ترویستی، بیان کرد: این کشورها به عنوان تروریسم دولتی در منطقه حضور دارند و نقش حمایتی خود را از گروهک‌های تروریستی ایفا می‌کنند.

نماینده اسبق مجلس در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه جنبه رسانه‌ای این نوع حمایت‌ها از ضد انقلاب بسیار گسترده است، عنوان کرد: فردی مثل رابرت مرداک که از صهیونیست‌های سرمایه‌دار است، سرمایه خود را در این مسیر به کار گرفته و در جهت استحاله فرهنگی مردم ایران در تلاش است و با اشاعه فساد، فحشا و بی بندوباری از طریق رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور تلاش می‌کند ذهن دختران و پسران ایرانی را به سمتی ببرد که دچار معضلات اخلاقی شده و در نهایت منجر به فروپاشی خانواده‌ها شود.

وی به بعد دیگر حمایت آمریکا و عربستان از به ظاهر فعالان حقوق بشر در خارج نیز اشاره کرد و در توضیح بیشتر گفت: افراد، انجمن‌ها و NGOها در خارج از کشور به اسم حمایت از حقوق ملت ایران و با شعارهای حقوق بشری تشکیل و با حمایت‌های مالی سعی می‌کنند ایران را به لحاظ مقوله‌های حقوق بشری در مجامع بین‌المللی زیر سوال ببرند که این پروژه حساب شده‌ای است که از حمایت‌های مالی آمریکا و غرب برخوردار است.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس هشتم بیان کرد: این NGOها و تشکل‌ها در خارج از کشور با دلارهای آمریکا به نهادهای مختلف در آمریکا توصیه و مشاوره در جهت تحریم‌های فزاینده علیه ملت ایران می‌دهند.

به گفته الهیان دلارهایی که در کنگره آمریکا تصویب می‌شود سر از این انجمن‌ها در می‌آورد.

وی در خصوص راهکار مقابله با این حرکت‌های ضد ایرانی خاطرنشان کرد: باید در عرصه‌های فرهنگی و جنگ نرم برنامه ریزی صورت گیرد تا این فضای رسانه‌ای که به دنبال ترویج فساد و فحشا و بی بند و باری است و ذهن جوانان ما را هدف قرار داده، خنثی شود و برای مقابله با آن باید برنامه ریزی جدی توسط مسئولان صورت بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم عنوان کرد: به کرات با غفلت مسئولان در این حوزه مواجه شدیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بهتر است قشر جوان با یک حرکت خودجوش در مقوله فعالیت‌های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن به صحنه بیاید تا بخشی از کم کاری برخی از مسئولان را بتوان جبران کرد.