نبرد تفکرات آلمانی به قیمت صدر و قعر

گروه ورزشی الف،   3970915202

دو سرمربی با تفکرات برگرفته از فوتبال ماشینی ژرمن‌ها در حالی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که یکی برای فرار از سقوط و دیگری برای باقی ماندن در جمع مدعیان صعود می‌جنگد.

به گزارش فارس از رشت، دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران در حالی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که شاگردان علی کریمی پس از تساوی در دربی شمال، امید فراوانی برای کسب هر سه امتیاز خانگی مقابل استقلال تهران دارند.

در سوی مقابل شاگردان شفر پس از کسب دو پیروزی پیاپی به دنبال هتریک پیروزی‌هایشان در لیگ هستند، آن‌ها برای باقی ماندن در کورس قهرمانی لیگ چاره‌ای جز پیروزی مقابل سپیدرود ندارند، سپیدرودی که با دریافت 21 گل ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و در سوی مقابل استقلال با دریافت تنها شش گل و ثبت هشت کلین شیت دومین خط دفاعی قدرتمند لیگ را در اختیار داشته و رکورددار کلین شیت در لیگ هجدهم است.

سپیدرودی‌ها که چند هفته است بازی‌های زیبایی انجام داده و به اعتمادبه‌نفس قابل قبولی رسیده‌اند حالا باید در خانه به مصاف استقلالی بروند که هفته گذشته مقابل صنعت نفت در ورزشگاه آزادی نمایشی فراتر از انتظار ارائه داده و امید را دوباره در دل هواداران خود زنده کردند.

حضور پرشور هواداران سپیدرود و تشویق 90 دقیقه‌ای آنان می‌تواند برگ برنده جادوگر باشد، هوادارانی که برای حمایت جادوگر کم نخواهند گذاشت تا سه امتیاز حساس را در رشت نگه‌دارند.

هواداران رشتی با توجه به شعاری که سالیان سال است که در رشت آن را طنین‌انداز می‌کنند برایشان بین پرسپولیس و استقلال فرقی نمی‌کند و با توجه به شعار "قرمز و آبی ناریم" تنها و تنها به کسب سه امتیاز می‌اندیشند، حال باید دید این جادوگر است که استقلال را طلسم می‌کند یا پیرمرد آلمانی فوت مربی‌گری را به کریمی یاد می‌دهد.

تقابل دو تیم در لیگ هفدهم

دو تیم در لیگ هفدهم دو دیدار مقابل یکدیگر برگزار کردند که هر دو دیدار با پیروزی آبی‌های پایتخت همراه شد، استقلالی‌ها در رشت با نتیجه دو بر یک و در تهران با سرمربیگری شفر با نتیجه سه بر صفر شاگردان کریمی را شکست دادند.

 

محرومان و مصدومان دو تیم

استقلال در حالی به مصاف سپیدرود می‌رود که آرمین سهرابیان را به دلیل مصدومیت و الحاجی گرو و نویمایر را در اختیار ندارد، در سوی مقابل سپیدرودی‌ها علی عباسی و حسین کعبی را به دلیل مصدومیت، میلاد شیخی سلیمانی را به دلیل محرومیت و امین منوچهری و بابک حاتمی را به دلیل فسخ قرارداد در اختیار ندارند، بهارمست سرپرست سپیدرود نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند بر روی نیمکت حضور پیدا کند.

نتایج دیدارهای اخیر

سپیدرود در پنج دیدار اخیر موفق به کسب دو پیروزی و یک تساوی شده و تنها دو دیدار را واگذار کرده است، در سوی مقابل شاگردان شفر در پنج دیدار اخیر خود موفق به کسب سه پیروزی و یک تساوی شده‌اند و تنها یک دیدار را مقابل سپاهان واگذار کردند.

داوران دیدار سپیدرود – استقلال

قضاوت دیدار دو تیم که از ساعت 15:00 روز آدینه شانزدهم آذر‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود بر عهده حسین زرگر است، محمدرضا ابوالفضلی،محمد مدیرروستا و علی میرغفاری داور اول مسابقه را در امر قضاوت یاری می‌کنند و نظارت داوری این دیدار بر عهده ابوطالب طاهریان است.

ترکیب احتمالی دو تیم

سپیدرود رشت با سیستم احتمالی 433 وارد زمین می‌شود، محمد غلامی امید اول گل‌زنی سرخ‌های شهر باران در دیدار مقابل استقلال است، این بازیکنان با پیراهن تیم های ملوان، داماش، استیل آذین و گل گهر سیرجان هفت گل مقابل استقلال به ثمر رسانده است.

در سوی مقابل استقلالی‌ها با سیستم احتمالی 4231 پا به میدان می‌گذارند، روح‌الله باقری مهاجم رشتی استقلالی‌ها امید اول گل‌زنی این تیم است.