پرسپولیس رکورد منصوریان را شکست/ ذوب آهن فانوس به دست ماند!

گروه ورزشی الف،   3970913171

دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران در نهایت با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.

پرسپولیس رکورد منصوریان را شکست/ ذوب آهن فانوس به دست ماند!

به گزارش فارس، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت پرسپولیس با یک گل بازی را برد.

نبرد قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فصل گذشته با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید تا به این ترتیب پرسپولیس ۲۷ امتیازی شد و به رده سوم رسید. شاگردان برانکو به ۲ امتیازی صدر جدول رسیدند. ذوب آهن هم با این شکست همچنان ۱۲ امتیازی است و در رده چهاردهم جدول و خطر سقوط به لیگ یک قرار دارد و به اصطلاح فانوس به دست است! یکی از رکوردهای مثبت منصوریان نباختن مقابل پرسپولیس و برانکو بود که این رکورد برای سرمربی سابق استقلال هم از دست رفت.

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک داوران: حسن ظهیری و آرمان اسعدی

کارت زرد: بوحمدان و هادی محمدی و میلاد فخرالدینی از ذوب آهن و امید عالیشاه و علی علیپور و کمال کمیابی نیا و بیرانوند از پرسپولیس

کارت قرمز: میلاد فخرالدینی( 86) از ذوب آهن

گل: شجاع خلیل زاده ( 15)

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه( 84- سعید حسین پور)، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، بشار رسن(90+2 محمد احسان حسینی)، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، آدم همتی، علی علیپور( 77- محمد امین اسدی) و گادوین منشا

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، سیدمحمدرضا حسینی، محسن مسلمان، رضا حبیب زاده( 74- زبیر نیک نفس)، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، ابوذر صفرزاده( 88- علی خدادادی)، ماریون سیلوا فرناندز( 83- محمد رضا عباسی)

سرمربی: علیرضا منصوریان