آیا امیرحسین صادقی ماجرای جنجالی پرچم ۵۰ متری را درست می‌گوید؟

گروه ورزشی الف،   3970912041 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

امیرحسین صادقی درباره باخت استقلال به النصر و حذف این تیم از لیگ قهرمانان در اوایل دهه ۹۰ گفته است که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر حسین صادقی معتقد است باخت استقلال در بازی مقابل النصر دلیل خاصی داشته است. استقلالی ها در آن بازی دو بر یک به النصر باختند و دلیلش در حقیقت باز کردن یک پرچم ۵۰ متری سیاسی در استادیوم بوده که جو ورزشگاه را متشنج کرد. صادقی بی آنکه اسمی آورده باشد طوری حرف‌هایش را زده که انگشت اتهام به سوی عزیز محمدی رئیس وقت سازمان لیگ باشد.

عزیز اما می‌گوید اصلا این خاطره را به یاد نمی آورد و البته ورود چنین پرچمی هم تنها با همراهی نیروهای برگزاری بازی مقدور است. نکته دیگر اما این است که آیا آن زمان حساسیت های بین ایران و عربستان در سوریه به شدتی بود که اختلافات میان ایران و عربستان در آن برجسته باشد؟

بازی استقلال و النصر در اردیبهشت ۱۳۹۰ بوده و شروع درگیری‌ها در سوریه همزمان با آنچه بهار عربی در کشورهای مصر و تونس رخ داد ، در زمستان سال۸۹ و بهار ۱۳۹۰. اما آن زمان این درگیری ها خیلی اختلاف سیاسی میان ایران و عربستان نبود و شاید به همین دلیل است که عزیز محمدی و نزدیکانش در خاطره امیرحسین حداقل برای آن سال تشکیک ایجاد می کنند اما می توان با بررسی اسناد و اخبار دقیق‌تر از آن بازی دریافت آیا این خاطره واقعیت دارد؟