سردار نقدی: آمریکایی‌ها بهتر است آتش کالیفرنیا را خاموش کنند/ گرانی چه ربطی به انقلاب دارد؟

گروه سیاسی الف،   3970910142 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها می‌گویند که سایه جنگ بر سر ایران است، اما بهتر است که سایه جنگ را از اینجا بردارند و آتش کالیفرنیا را خاموش کنند! کالیفرنیا مهد تکنولوژی های جدید در آمریکا است اما نتوانستند یک آتش را خاموش کنند.

سردار نقدی: آمریکایی‌ها بهتر است آتش کالیفرنیا را خاموش کنند/ گرانی چه ربطی به انقلاب دارد؟

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در همایش تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان گلستانی اظهار کرد: انقلابیون توانستند با دستان خالی و تنها با توکل به خدا، اعتماد به نفس، خودباوری و شهادت طلبی در برابر قدرتی که دارای رسانه، پول، اسلحه و پشتیبانی کشورهای خارجی بود، پیروز شوند. در طول جنگ تحمیلی نیز با دستان خالی در برابر دستان پر، مقاومت کردیم.

وی با بیان اینکه امروز در بحث مسائل اقتصادی دستان ما پر و دستان دشمن خالی است، افزود: یک اقتصاد مولد و پیشرو نیازمند انرژی، مواد اولیه، نیروی انسانی، علم و فناوری و نقدینگی است که همه اینها در کشور وجود دارد. دلیل اینکه تاکنون نتوانستیم با دستان پر از این مشکل عبور کنیم این است که راهکارهای انقلابی گری، اعتماد به نفس و خودباوری را کنار گذاشتیم و به دنبال اجرای راهکارهای لیبرالیسمی هستیم. اگر به استفاده از ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم، شاهد جهش بزرگی در کشور خواهیم بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای بزرگ نمایی مشکلات کشور، تصریح کرد: ما را سرگرم واقعیت‌های جعلی آمریکا کردند و واقعیت‌های ما را کوچک جلوه می دهند.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها می‌گویند که سایه جنگ بر سر ایران است، اما بهتر است که سایه جنگ را از اینجا بردارند و آتش کالیفرنیا را خاموش کنند! کالیفرنیا مهد تکنولوژی های جدید در آمریکا است اما نتوانستند یک آتش را خاموش کنند.

نقدی خاطرنشان کرد: برخی در خصوص پیشرفت های کشور می‌گویند که همه کشورها پیشرفت داشتند و ما هم پیشرفت کردیم. این حرف اشتباه است؛ ما جایگاه خود را در زمینه های مختلف ترقی دادیم. پیشرفت ما همه جانبه بود. انقلاب اسلامی در طول 40 سال در میان شدید ترین توطئه ها، اینگونه پیشرفت کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضور زنان در عرصه های مختلف علمی، فناوری، سیاسی و ورزشی در طول انقلاب اشاره کرد و افزود: متهم به این هستیم که انقلاب خانم ها را تحت فشار قرار داده و به آنها ظلم کرده است، در حالی که خانم ها بیشترین دستاورد را از انقلاب داشتند و در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: گرانی چه ربطی به انقلاب دارد؟ انقلاب که شعارش گرانی و ارزانی نبود. شعار انقلاب استقلال،‌آزادی و جمهوری اسلامی بود و در این موضوعات نیز نمره اش 20 است.

 نقدی در ادامه با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به چند هزار سال خفت و خواری و نکبتی که شاهان برای کشور به ارمغان آوردند، پایان داد و چند هزار سال مبارزات آزادی خواهانه یک ملت را به ثمر رساند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما باید به خاطر اینکه انقلاب به چهل سالگی رسیده افتخار کنیم. ما را سرگرم مسائلی کردند که انقلاب با این همه عظمت را با گرانی و فساد و غیره قیاس کنیم. انقلاب اسلامی یک حرکت و تحول تاریخی در طول تاریخ بشر است که تنها با نهضت های پیامبران اولوالعزم قالب قیاس است.