روابط عمومی فدراسیون تکواندو در گفتگو با الف: کمیته برگزاری رقابت ها اشتباه سرود را دانلود کرده بود

گروه ورزشی الف،   3970829168 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: کمیته برگزاری رقابت ها اشتباه سرود را دانلود و پخش کرده بود که مراتب اعتراض خود را اعلام کردیم.

روابط عمومی فدراسیون تکواندو در گفتگو با الف: کمیته برگزاری رقابت ها اشتباه سرود را دانلود کرده بود

به گزارش الف، در جریان برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه ۲۰۱۸ در چین تایپه و در هنگام مراسم توزیع مدال طلای نمایندگان کشورمان، در زمان به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران سرود کشورمان به صورت اشتباه پخش شد که واکنش زیادی را در خبرگزاری ها و فضای مجازی در برداشت.

حسن شکریان رییس روابط عمومی فدراسیون تکواندو بانوان در گفتگو با خبرنگار الف، در مورد اعتراض جمهوری اسلامی ایران در خصوص این موضوع اظهار داشت: در جریان برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه ۲۰۱۸ در چین تایپه و در هنگام مراسم توزیع مدال طلای نمایندگان کشورمان، در زمان به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران سرود کشورمان به صورت اشتباه پخش شد که عکس العمل ورزشکاران کشورمان و اعتراض سرپرست تیم به کمیته برگزاری رقابت ها شد و طرف مقابل همه این موضوع را پذیرفته و عذرخواهی کرد.

وی ادامه داد: در سکوی دوم این مشکل حل شد و صدای سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد.دراسیون تکواندوی ایران طی مکاتبه‌ای با فدراسیون جهانی تکواندو و همچنین فدراسیون تکواندو چین تایپه مراتب اعتراض خود به پخش اشتباهی سرود ایران را اعلام کرد و خواهان پاسخگویی شده است.

براساس این گزارش، انتظار میرود که مسئولان فدراسیون تمامی این مسائل را پیش‌بینی کرده و تدابیر لازم را در این خصوص بیندیشند تا دیگر شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.