انبارلویی: اصلاح‌طلبان کارنامه مشخصی برای اداره کشور ندارند

گروه سیاسی الف،   3970829091

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم مطالباتی از دولت دارند و این مطالبات با انتصاب استانداران ضعیف عملی نمی‌شود.

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان از روحانی در انتصاب استانداران گفت: دولت روحانی، دولتی ائتلافی است که متشکل از سه جریان اعتدال توسعه، کارگزاران و اصلاح طلبان است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان کارنامه خود را نشان داده‌اند، اظهارکرد: اصلاح‌طلبان کارنامه خودشان را در این ۶ ساله نشان داده‌اند، و عملا نشان دادند که در کار‌ها بسیار ضعیف، پرتوقع هستند و بدون اینکه کاری برای مردم انجام دهند، منت سر مردم می‌گذارند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به هیچ وجه کارنامه مشخصی برای اداره کشور ندارند، تصریح کرد: اعضای این جریان فقط زیاده‌خواه هستند، بدون اینکه کارنامه موردقبولی را از خود در هر مسئولیتی که گرفتند، نشان دهند.

انبارلویی  با بیان اینکه رئیس جمهور باید به فکر مردم باشد، تصریح کرد: مردم مطالباتی از دولت دارند و این مطالبات با انتصاب  استانداران ضعیف عملی نمی‌شود، البته من شنیدم استانداران دلشان برای مردم می‌سوزد لذا رئیس‌جمهور باید برای این استاندارانی که می‌خواهد انتخاب کنند از معیار‌های انقلابی و دلسوز انتخاب کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان تصریح کرد: به هر حال کارنامه سیاسی اصلاح طلبان نشان می‌دهد که چه در زمان خاتمی و چه در زمان روحانی، با بهانه و بی بهانه از رئیس جمهور عبور می‌کنند برای اینکه خواسته‌های آن‌ها انتها ندارد و مطابق خواسته‌های انقلابی مردم نیست، آن‌ها تنها دنبال مطالبات خودشان هستند.