علم الهدی: استکبار با تمام قدرت خود در پی نابودی اسلام است

گروه اجتماعی الف،   3970824107 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

امام جمعه مشهد گفت:ما به عنوان یک طلبه در پیشگاه امام عصر (عج) رسالتی داریم و باید آن را به خوبی انجام دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد در اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه برادران استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد در حال برگزاری است با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) گفت:در موقعیت شناسی آنچه برای ما لازم است شناخت موقعیت خود در عبودیت و بندگی خداوند است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان یک طلبه در پیشگاه امام عصر رسالتی داشته ایم و باید بدانیم چه مقدار از این رسالت انجام شده و چه مقدار زمین مانده است.

امام جمعه مشهد گفت:عمده ضرر و زیان ما آن زمانی است که ارزیابی الهی با ارزیابی خود ما مطابقت نداشته باشد.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود:امروز روحانیت و نظام اسلام و موقعیت دنیای ما در جهاد در چه موقعیتی است و براساس تعاملات و تعدیلات افراد متفاوت است و اگر این‌ها را در کنار یکدیگر بگذاریم موقعیت خوبی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد:امروز اسلام به واسطه انقلاب در موقعیتی قرار دارد که در گذشته نداشته است؛ در گذشته اسلام در مساجد و مدارس و تکیه‌ها و خانه‌ها بود و در یک کلمه اسلام محبوس و زندانی یود، اما امروز اسلامی است که در همه برنامه‌ها وجود دارد.

امام جمعه مشهد گفت: امروز روزی است که قدرت استکباری در دنیا با همه قدرت خود می‌خواهد اسلام را نابود کند.

آیت الله علم الهدی حوزه‌ها را پادگان‌های فرهنگی دانست و افزود:در یک پادگان آموزشی انواع و اقسام آموزش‌ها باید محوری باشد و آموزش رزمی و دفاعی باشد؛ و مدیریت مدارس باید تلاش کنند و رزمنده فرهنگی تربیت کنند تا در جبهه مبارزه و در دفاع از پیغمبر قرار گیرد.

وی افزود:اگر همه موارد را به طلبه‌ها آموزش دهیم، اما دفاع و مقابله را به طلبه نیاموزیم هیچ ارزشی ندارد و اگر طلاب ما نتوانند در فضای مجازی فعال باشند نمی‌توانند از اسلام دفاع کنند.