روسیه هم حریف شاگردان اوکتاویو نشد؛ ایران 3 - روسیه 2

گروه ورزشی الف،   3970817153

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد با شکست روسیه به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام بین‌قاره‌ای صعود کند و حریف مصر در این مرحله شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین بازی خود از مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره ای از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف روسیه رفت و موفق شد با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی و دیدار با تیم ملی مصر شود.

این مسابقه مطابق انتظار از بازی قبلی تیم ملی ایران سخت‌تر بود و روسیه بازی را تهاجمی شروع کرد. البته تیم ایران نیز بیکار ننشست و موقعیت‌هایی روی دروازه حریف به وجود آورد. در یکی از این موقعیت‌ها، امیرحسین اکبری، بازیکن باتجربه ایران توانست با یک ضربه بغل‌پا و از روی ارسال کرنر مسلم مسیگر، گل اول ایران را به ثمر برساند. دومین گل ایران نیز با شوت از راه دور سعید پیرامون در لحظات پایانی نیمه اول به ثمر رسید.

نیمه دوم با حملات بیشتر بازیکنان روسیه دنبال شد اما واکنش‌های بهزادپور و دفاع منسجم ایران مانع گلزنی تیم روسیه شد تا این نیمه هم با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

در سومین نیمه این مسابقه فشار حملات تیم روسیه باز هم بیشتر شد و آنها موفق شدند در فاصله زمانی یک دقیقه دو گل بزنند و بازی را به تساوی بکشند. لحظاتی بعد از این گل، شیرمحمدی گل سوم ایران را وارد دروازه روسیه کرد اما به اعتقاد داور توپ به دست او برخورد کرده بود و به همین علت گل مردود اعلام شد. بعد از این هم بازیکنان روسیه گل سوم را زدند اما داور این گل را هم به خاطر خطا روی بهزادپور قبول نکرد.

بهزادپور، دروازه‌بان ایران چهار دقیقه مانده به پایان بازی با یک شوت از راه دور گل سوم ایران را به ثمر رساند تا مشت‌های اوکتاویو، سرمربی ایران که به داوری اعتراض داشت، به سمت مسئولان بازی نشانه رود. بازیکنان روسیه بعد از این گل با تمام توان و با پنج بازیکن به سمت دروازه ایران حمله کردند اما با دفاع جانانه بازیکنان ایران، راه به جایی نبردند تا بازی با همان نتیجه سه بر دو به سود تیم ملی ایران به پایان برسد.