شهادت مامور ناجا در درگیری با قاچاقچیان مواد در اصفهان

گروه حوادث الف،   3970817064

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از افسران دلاور و شجاع ناجا آسمانی شد و در راه امنیت مردم جان خود را فدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در جریان درگیری ماموران پلیس اصفهان با اشرار مسلح، یکی از ماموران نیروی انتظامی اصفهان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان با تایید این خبر اظهار کرد: در درگیری مسلحانه شامگاه چهارشنبه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از افسران دلاور و شجاع ناجا آسمانی شد و در راه امنیت مردم جان خود را فدا کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی امسال تمرکز ویژه‌ای را در برخورد با سوداگران مرگ داشته که بیش از ۲۱ تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۳ تن بوده، ۴۰ درصد افزایش داشته است.

معصوم‌بیگی با اشاره به اینکه اعتیاد به‌عنوان یک ابر آسیب در جامعه مطرح است، تصریح کرد: در همین راستا حدود ۱۲ هزار نفر از قاچاقچیان دستگیر و بیش از ۸۶ باند مواد مخدر نیز در سال جاری متلاشی شده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی اصفهان تمرکز جدی در امر مبارزه با سوداگران مرگ دارد، اضافه کرد: در کل کشور از گذشته تاکنون نیروی انتظامی نزدیک ۴ هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: علاوه بر اینکه نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با سوداگران مرگ تمرکز دارد، اما خود خانواده‌ها نیز باید مراقب باشند تا دچار این آسیب خطرناک نشوند چراکه اعتیاد به عنوان یک آسیب بستر سایر آسیب‌های اجتماعی نظیر قتل‌ها و سایر ناهنجاری‌ها است.

معصوم بیگی تاکید کرد: هم ناجا و هم دستگاه قضایی در این حوزه قاطع هستند و اجازه نمی‌دهند سوداگران مرگ جوانان عزیز را به این بلای خانمان‌سوز گرفتار کنند.