ماجرای ادامه دار تضییع حقوق مسافران؛ تاخیر ۳ ساعته پرواز تهران - استانبول/ قشم ایر دوباره وعده پرداخت خسارت داد!

گروه اقتصادی الف،   3970817029

پرواز شماره QB۲۲۱۵ هواپیمایی قشم ایر از تهران به استانبول با سه ساعت تاخیر مواجه شد.

میزان نوشت: حکایت تضییع حقوق مسافران توسط برخی شرکت‌های هواپیمایی همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد مسافران پرواز تهران - استانبول هواپیمایی قشم ایر با این مساله مواجه شدند.
 
بر اساس این گزارش، پرواز شماره QB۲۲۱۵ هواپیمایی قشم ایر که قرار بود ساعت ۱۷:۳۵ از تهران به مقصد استانبول انجام شود به ساعت ۲۰:۳۰ موکول شده و این تاخیر پس از حضور مسافران در فرودگاه به آن‌ها اطلاع رسانی شده است
 
یکی از مسافران این پرواز در گفتگو با میزان اظهار داشت: پس از حضور در فرودگاه به ما اعلام شد که این پرواز سه ساعت تاخیر دارد و هواپیمایی قشم ایر بابت این تاخیر به مسافران خسارت پرداخت می‌کند
 
این مسافر افزود: حدود ۵ ماه پیش نیز در سفری که با قشم ایر از استانبول به تهران داشتیم، پرواز ما دچار تاخیر شد و این شرکت هواپیمایی به مسافران وعده پرداخت خسارت داد، اما با گذشت ۵ ماه هنوز خسارتی پرداخت نشده است
 
ماجرای تاخیر پرواز‌ها و عدم پاسخگویی برخی شرکت‌های هواپیمایی در سکوت سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد متولی حمل و نقل هوایی در کشور به یکی از دغدغه‌های مسافران تبدیل شده و مشکلات بسیاری را برای آن‌ها به وجود آورده است.