خرید ملک در گرجستان برای اخذ اقامت

گزارش بازرگانی،   3970807098 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

کشور گرجستان، کشوری است زیبا و آرام که دارای وضعیت بسیار مناسبی بوده و میتواند برای سرمایه گذاری مقصد خوبی باشد .

بر اساس قانون گرجستان هر شخصی که در گرجستان به میزان مبلغ حداقل 35 هزار دلار ملک خریداری نماید میتواند برای خود و خانواده خود اقامت گرجستان را بصورت 1 ساله اخذ نماید .

نزدیک به 3 سال است که دولت کشور گرجستان برای سرمایه گذاران خارجی برنامه هائی را تدارک دیده که 2 برنامه در این میان نظر سرمایه گذاران و مهاجران را جلب کرده که یکی از پر طرفدارترین این برنامه ها خرید ملک در گرجستان است که قانون آن بیان شد اما برای سرمایه گذاران برنامه ای تدارک دیده شده که بر اساس آن هر شخصی که به مبلغ 300 هزار لاری سرمایه گذاری انجام دهد به وی اقامت دائم گرجستان تعلق خواهد گرفت .

حال ما در اینجا قصد داریم روشهای فوق را برای شما تشریح نمائیم .

 

سرمایه گذاری در گرجستان برای اخذ اقامت دائم

در حال حاضر بهترین روش برای اخذ اقامت دائم ، سرمایه گذاری در گرجستان است . اگر به میزان 300 هزار لاری گرجستان سرمایه گذاری مستقیم داشته باشید به شما اقامت دائم گرجستان تعلق میگیرد و برای همیشه کارت اقامت دائم گرجستان از طریق سرمایه گذاری را خواهید داشت .

سرمایه گذاری در بخشهای مختلفی قابل انجام است، سرمایه گذاری در بخشهای ساخت و ساز، توریسم، هتل سازی، دامداری، کشاورزی و انرژی سرمایه گذاری های خوبی هستند زیرا دولت گرجستان برای بهبود زیرساختهای این کشور که متناسب با ورود این کشور به اتحادیه اروپا می باشد تلاش زیادی می نماید و قصد اصلی این کشور نیز ورود به حوزه اتحادیه اروپا است .

ساخت و ساز در گرجستان از آن جهت مناسب است که فضای ظاهری گرجستان را تمیز و زیباتر می نماید زیرا همچنان بسیاری از مناطق گرجستان از نظر ظاهری بافت بسیار قدیمی دارند و بسیاری از این بناها نیاز به بازسازی دارند .

توریسم از آن جهت اهمیت دارد که گرجستان از جمله کشورهائی است که در سالهای اخیر جمعیت توریست بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است و این کشور همواره قصد دارد این صنعت را تقویت نموده تا بتواند سرمایه های زیادی را از طریق آن جذب نماید به دلیل اینکه این کشور از نظر صنعت ضعیف بوده و میتوان گفت یکی از اصلی ترین منابع درآمد این کشور صنعت توریسم این کشور است و هر ساله نیز به جمعیت توریست این کشور افزوده می شود.

هتل سازی از آن جنبه حائز اهمیت است که جمعیت توریسم گرجستان از آنجائی که رو به افزایش است و شاید تعداد هتلها در گرجستان در آینده جوابگوی افزایش جمعیت گردشگران این کشور نباشند .

کشاورزی و دامداری حائز اهمیت است از آن جنبه که این کشور دارای وضعیت خوبی از نظر آب و هوا است و اقلیم این کشور برای کشاورزی فوق العاده است .

مناطقی نظیر کاختی و مارناوولی در گرجستان مناطقی عالی برای سرمایه گذاری در صنعت کشاورزی هستند اما اکثر کشاورزی هائی که در گرجستان و توسط افراد بومی این کشور انجام می شود سنتی بوده و روشهای مدرن در کشاورزی را به کار نمی گیرند.

بهرحال باید بدانید که سرمایه گذاری در این کشور به مبلغ حداقل 300 هزار لاری کارت با ارزش اقامت دائم گرجستان را خواهد داشت پس اگر برنامه صحیحی برای سرمایه گذاری در این کشور داشته باشید نتیجه مثبتی را میگیرید .

خرید ملک در گرجستان و کارت اقامت 1 ساله گرجستان

آندسته از افرادی که قصد زندگی در گرجستان را دارند، از طریق خرید ملک در گرجستان می توانند اقامت 1 ساله و موقت گرجستان را بگیرند و برای خانواده خود نیز از این طریق اقامت گرجستان را بگیرند .

املاک مختلفی در گرجستان برای خرید موجود هستند و همه نوع ملکی برای اخذ اقامت وجود دارد. زمین، ملک های مسکونی و تجاری وجود دارند ولی تنها نوعی که در آن به شما اقامت تعلق نمیگیرد زمین های کشاورزی است که به اتباع خارجی قابل واگذاری نیست .

نکته مهم این است که برای اینکه بخواهید اقامت گرجستان را داشته باشید باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را در ایران تهیه نمائید و به تائید سفارت ایران در تفلیس و وزارت امور خارجه گرجستان برسانید .

از طریق روشهای دیگری نیز میتوانید اقامت این کشور را بگیرید اما در حال حاضر باتوجه به وضعیت کنونی گرجستان، روشهای پیشنهادی ما به شما روشهای ذکر شده است .

در این زمینه پیشنهاد میکنیم از مشاوران و کارشناسان حرفه ای استفاده کنید که پیشنهاد ما شرکت آتنا در گرجستان است که نزدیک به یک دهه سابقه در گرجستان دارند .

آدرس کانال تلگرامی این شرکت : https://t.me/atenageo است و برای تماس با کارشناسان این مجموعه هم می توانید با شماره های زیر در تماس باشید :

۰۰۹۹۵-۵۵۵۵۵۴۶۴۴

00995-514308050