وزیر اطلاعات خبر داد: شناسایی و انهدام ۳ تیم تروریستی در استان خوزستان

گروه سیاسی الف،   3970801088 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر اطلاعات گفت: در چند روز اخیر سه تیم تروریستی را در استان خوزستان شناسایی کردیم.

وزیر اطلاعات خبر داد: شناسایی و انهدام ۳ تیم تروریستی در استان خوزستان

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: در چند روز اخیر سه تیم تروریستی در خوزستان شناسایی و افرادشان که ۱۵ نفر بودند دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: به ادعای بازداشت شدگان، آنان قصد انجام اقدامات انتحاری و آسیب و به شهادت رساندن بخشی از زائران را داشتند که با نیت پاک زائران اباعبدالله و همت سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه به طور معمول هر ساله کار، تلاش و کوشش در جهت حوزه زیرساختها برای عبور آسان و راحت زائران در حوزه زیر ساختی در مرزها انجام می شود، اظهار کرد: هر ساله از وضعیت مرز بازدید می کنیم و شاهد پیشرفت در حوزه خدمات و زیر ساختی هستیم البته طبیعی است که تا مطلوب فاصله داریم و همه باید تلاش و کوشش کنیم تا امکانات بیشتر و بهتری فراهم کنیم، باید به کارها شتاب بیشتری دهیم تا زائران با کمترین مشکل به راه  خودشان  ادامه دهند.

علوی تصریح کرد: طبیعی است مسیر سید الشهدا، مسیری است که هر چه سختی آن بیشتر باشد اجر آن بیشتر است، ما باید به عنوان مسئولان و خدمتگزاران زائران خادمان آنان باشیم و من از تمامی مسئولان استانی و شهرستان تشکر می کنم که در این مدت تمام تلاششان را بکار گرفتند تا وضعیت زائران بهتر از قبل شود.

وزیر اطلاعات گفت: امید است که به  بخشهای دیگر غیر از زیر ساختی نیز توجه بیشتر شود و به طور حتم به همت تمام عزیزان این مسائل رفع می شود و کار زائران با شدت و وضعیت بهتری دنبال و به انجام می رسد.

حجت الاسلام علوی افزود: تمامی تلاشهای آمریکا با همراهی صهیونیست و در راس آن آل سعود بر این است که کشور ما را با انواع و اقسام مختلف دچار مشکل کنند و با سرمایه گذاری بر روی جریان های  تجزیه طلب و تکفیری آن را به انجام اقدامات تروریستی تشویق کند اما به حمد خدا از هر ۱۰۰ اقدام امنیتی که در تلاش برای انجام آن بودند ۹۹ مورد آن کشف و خنثی شده و این تعداد کشف تیمهای تروریستی در سطح دنیا و در سطح دستگاهای اطلاعاتی بی نظیر است.

وی اظهار کرد: به جرات می توان گفت در کشورهایی مانند فرانسه از هر ۱۰ اقدام تروریستی تنها توانسته اند ۵ یا ۶ عملیات را کشف کنند و مابقی توسط تروریستها عملیاتی شده است و این در حالیست که در جمهوری اسلامی از هر ۱۰۰ تیم ۹۹ تای آنها کشف شدند و به زیر ضربه رفتند.

وی با تاکید بر آمادگی ۱۰۰ درصدی سربازان گمنام امام زمان تصریح کرد: سربازان گمنام در این روزها شب و روز نمی شناسند  و برای آرامش مردم به طور شبانه روزی کار و تلاش می کنند و آمادگی صد در صدی وجود دارد که تمام کسانی که در تلاش برای انجام  اقدامات تروریستی هستند را سرکوب کنند.