دایی: پرسپولیس در آزادی راحت تسلیم نمی‌شود

گروه ورزشی الف،   3970801049

اسطوره فوتبال پرسپولیس در صحبت‌هایش به اهمیت بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و السد اشاره کرد و کار تیم قطری را در ورزشگاه آزادی را بسیار سخت دانست.

دایی: پرسپولیس در آزادی راحت تسلیم نمی‌شود

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت AFC، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر برود. سرخ‌ها در بازی رفت موفق شدند با یک گل حریف خودشان را شکست دهند تا از شانس بالایی برای صعود به دیدار نهایی برخوردار شوند. علی دایی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه بازی در تیم السد قطر را هم در کارنامه دارد، پیش از این مسابقه، گفت‌: پرسپولیس  بازی سختی پیش رو دارد و باید در بهترین شرایط خودش قرار داشته باشد تا به نتیجه‌ دلخواه خود دست یابد تا به دیدار نهایی راه یابد. آنها تا به این جای فصل عملکرد خوبی از خود ارائه کرده‌اند و بازی‌های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا این را ثابت کرد که آنها چه تیم حرفه‌ای هستند و برانکو نیز نشان داد که مربی با هوشی است. زمان زیادی از آخرین قهرمانی یک تیم ایرانی در آسیا می‌گذرد. پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تنها در یک دوره لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است و توانست پنج گل برای صبا باتری به ثمر برساند اما این تیم نتوانست در سال ۲۰۰۶ از گروه خود صعود کند.

دایی ۴۹ ساله در ادامه‌ صحبت‌های خود، اظهار کرد: پرسپولیس بازیکنان خوب و مهمی در ترکیب خود دارد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است و جلال حسینی به خوبی در خط دفاع رهبری می‌کند و در خط حمله نیز بازیکنان خوبی همچون علی علیپور در تیم حضور دارند.

اسطوره فوتبال ایران با اشاره به بازی پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی، گفت‌:  تیم‌های ایرانی هیچ وقت در ورزشگاه آزادی تسلیم نمی‌شوند. خصوصا پرسپولیس که هواداران زیادی دارد و شکست دادن آنها در ورزشگاه آزادی کار بسیار سختی است. من تجربه بازی برای پرسپولیس در دو مقطع دارم و به خوبی این را می دانم که هواداران چگونه تیم‌شان را به حمله سوق می‌دهند. حتی وقتی که تیم مشکل زیادی داشته باشد. هواداران حامی بازیکنان هستند و این مزیتی است که پرسپولیس نسبت به دیگر تیم‌ها دارد.