موج تازه انتقادها علیه پسر نتانیاهو

گروه جهان الف،   3970729088

پس از مصاحبه یک شبکه تلویزیونی با یکی از منتقدان بنیامین نتانیاهو، پسر نخست وزیر اسرائیل مجری این برنامه را "گاو چاق" خواند که این توهین اکنون او را با انتقادات شدیدی مواجه کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به دنبال این اظهارات، خانم افیر آسایاگ، مجری این مصاحبه تلویزیونی در واکنش به اظهارات یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر اسرائیل در فیسبوک او را فردی بی‌سواد توصیف کرد که "هزینه‌هایش را با سرمایه‌های دولتی پرداخت می‌کند و هیچ وجه اشتراکی با پدرش ندارد."

نتانیاهوی جوان نیز با انتشار عکس‌هایی از مدرک تحصیلی خود و مطالبی درباره شرکت خصوصی‌اش از خود دفاع کرد. او همچنین اشاره کرد که مادرش اولین همسر نخست وزیر اسرائیلی است که با وجود نخست وزیر بودن شوهرش، همچنان شاغل ماند.

فرزند نتانیاهو همچنین آسایاگ را به داشتن روابط نامشروع با مردی متاهل برای ترفیع موقعیت شغلی‌اش متهم کرد.

این نخستین بار نیست که پسر بزرگ بنیامین نتانیاهو برای انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی با انتقاد روبه‌رو می‌شود. او در ماه ژوئن و همزمان با افزایش تنش‌ها میان ترکیه و اسرائیل نیز مطلبی توهین‌آمیز علیه ترکیه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

در سال 2016 نیز دریافت هدایا از سوی جیمز پکر، میلیاردر استرالیایی و گذراندن تعطیلات به هزینه او، یائیر را بار دیگر گرفتار انتقاداتی کرد که این بار منجر به ارائه توضیحاتی از سوی پدرش شد.