ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان را بشناسید

گروه اقتصادی الف،   3970729016 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تازه‌ترین فهرست برترین خودروسازان جهان نشان می‌دهد تویوتا جایگاه اول را در این لیست به خود اختصاص داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشار تازه‌ترین فهرست از ارزشمندترین برندهای خودروسازی جهان پیشتازی خودروساز ژاپنی را نشان می‌دهد.

در این فهرست که به تازگی منتشر شده است جایگاه اول به شرکت تویوتا، جایگاه دوم به مرسدس بنز و جایگاه سوم به بی‌‌ام‌و اختصاص یافته است. این رتبه‌بندی که هرساله به وسیله موسسه بین‌المللی اینتربرند انجام می‌شود که ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان را معرفی می‌کند. خودروساز ژاپنی تویوتا با ارزش سهام بیش از 53 میلیارد دلار رتبه اول را در این فرست کسب کرده است. تویوتا نسبت به سال گذشته افزایش 6 درصدی را در ارزش سهام خود تجربه کرده است.

خودروساز آلمانی بی‌ام‌و با کاهش سهام 1 درصدی نسبت به سال 2017 و ارزش سهام 41 میلیارد دلار جایگاه سوم را در این رتبه‌بندی کسب کرده است. اوضاع برای دیگر خودروساز آلمانی بهتر است، کمپانی مرسدس بنز با ارزشی سهامی بیش از 48 میلیارد دلار صعودی 2 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است. بنز در رده دوم فهرست برترین خودروهای جهان قرار دارد.

پس از بی‌ام‌و، هوندا و فورد به ترتیب با ارزش سهام 23 میلیارد دلار( افزایش 2 درصدی) و 13 میلیارد دلار(افزایش 3 درصدی) رتبه چهارم و پنجم را در جدول ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان کسب کرده‌اند. تازه وارد ترین برند خودرویی جهان که با ارزش سهام بیش از 4.2 میلیارد دلار به این جدول اضافه شده است خودروساز ژاپنی سوبارو می‌باشد.

ارزشمندترین خودروسازان جهان معرفی شدند