ممبینی:قرارداد کی‌روش به مدت 6 ماه تمدید شده است/جای نگرانی نیست

گروه ورزشی الف،   3970727103

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم ملی در جام ملت ها نتایج درخشانی کسب کند.

هدایت ممبینی در گفت و گو با فارس، درباره وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی عنوان کرد:همانطور که پیش تر اطلاع رسانی شد قرارداد کی روش به دنبال مذاکرات مفصل صورت گرفته و پس از تصویب هیات رییسه به مدت ۶ ماه تمدید شد. به هر حال با توجه به جمیع جهات،جمع بندی این بود که کی‌روش با توجه به ۷ سال فعالیت در راس کادر فنی تیم ملی بهترین گزینه برای تیم ملی در جام ملت هاست.

وی ادامه داد: تیم ملی با کی‌روش دو جام جهانی را پشت سرگذاشت و تجارب ارزشمندی را کسب کرد. امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم ملی در جام ملت‌ها نتایج درخشانی کسب کند.به رغم برخی شایعات باید بگویم قرارداد کی‌روش صد درصد تمدید شده است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

ممبینی درباره حواشی رخ داده پیرامون تیم ملی و تیم امید در هفته گذشته تصریح کرد: هیات رییسه مباحث رخ داده را به صورت دقیق رصد می کند و به صورت کلی فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق به طور جدی پیگیر این موضوع هستند.به طور حتم،در زمان مقتضی تصمیم گیری لازم می شود‌.فدراسیون فوتبال همواره از اهالی فوتبال برای همفکری یاری خواسته و امیدواریم در کنار هم برای پیشرفت فوتبال کشور تلاش صورت پذیرد.