گاز پیک نیک جان یک راننده خاور را در خودرو گرفت

گروه حوادث الف،   3970720111

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حادثه گاز گرفتگی یک نفر در خودرو خاور خبر داد و افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد، که گاز پیک نیک سبب فوت این راننده شده است.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از یک حادثه گرفتار شدن در خودرو در جاده مخصوص کرج خبر داد و افزود: این حادثه ساعت ۱۳:۱۹ به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اطلاع داده شد، که بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی با تشریح جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو خاور که از شهرهای غربی کشور به دلیل خنک شدن هوا اقدام به پارک خودرو در کنار جاده کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل مشاهده شد، که درهای این خودرو قفل بوده و یک دستگاه پیک نیک همچنان در این خاور روشن بوده و شعله داشت، آتش نشانان به سرعت درب خودرو را باز کرده و راننده که یک فرد حدودا ۵۲ ساله بود، را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند، که به تایید عوامل اورژانس فوت کرده بود و مشخص نیز بود، که چند ساعتی است، از لحظه فوت وی گذشته است.

ملکی گفت: بررسی های اولیه با توجه به روشن بودن پیک نیک و بسته بودن درب خودرو و پنجره ها نشان گازگرفتگی ناشی از گاز منواکسید کربن داشت، که البته علت قطعی باید پس از بررسی های دقیق توسط پزشک قانونی اعلام شود.