خودکشی جراح در ویلای شخصی در شمال

گروه حوادث الف،   3970717046 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

جراح ارتوپد چند ماه پس از اینکه از مجازات قصاص پدرش رهایی یافت در ویلای شخصی‌اش دست به خودکشی زد.این پزشک میانسال از خرداد سال گذشته به اتهام قتل پدرش بازداشت شده بود.

ایران نوشت: خواهر وی که موضوع را به پلیس گزارش داد در تشریح ماجرا گفت: «روز حادثه در تماس همسایه‌ها دریافتم برادرم در جریان یک درگیری شدید پدرم را زده است، خودم را خیلی سریع به بیمارستان رساندم. پدرم که هنوز نیمه جانی داشت به من گفت که کامران –برادرم- او را با بطری زده است. این در حالی بود که پدرم همه زندگی‌اش را به پای برادرم ریخت و او را برای تحصیل به خارج از کشور فرستاد، حتی اموالش را به نام برادرم زد. اما او به جای تمام محبت‌های پدرم، این‌طور جوابش را داد. برادرم مدتی قبل با زن جوانی به نام میترا عقد موقت کرده بود. از آنجا که پدرم همه اموالش را در اختیار کامران قرار داده بود به ناچار با او زندگی می‌کرد. اما انگار میترا به برادرم گفته بود که نمی‌تواند حضور پدرم را در خانه تحمل کند و از کامران خواسته بود پدرم را بیرون کند. کامران هم به پدرم گفته بود یا خانه را ترک کند، یا اینکه تمام سکه‌ها و پول‌های نقدش را در اختیار او قرار دهد تا اجازه ماندن در خانه را داشته باشد. اما پدرم قبول نکرده و سر همین موضوع باهم درگیر شده بودند که کامران با بطری پدرم را هدف قرار داده بود.»

به این ترتیب پرونده در دادسرای ونک مورد رسیدگی قرار گرفت اما مظنون پرونده که جراح ارتوپد بود منکر درگیری فیزیکی با پدرش شد. تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه مدتی بعد پیرمرد روی تخت بیمارستان جان باخت.

با مرگ پیرمرد موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تحقیقات در این خصوص از سوی بازپرس جنایی ادامه یافت.

در حالی که پسر  به جرم قتل پدرش محکوم به قصاص بود دو خواهرش با حضور در دادسرای جنایی تهران از قصاص برادرشان گذشت کردند.با رضایت اولیای دم، جراح ارتوپد با وثیقه از زندان آزاد شد اما چند روز قبل وی به خاطر عذاب وجدان در ویلایش در شمال کشور به زندگی‌اش پایان داد.