جزئیات قتل در پارک دانشجوی تهران

گروه حوادث الف،   3970715143 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

درگیری مستانه چند دستفروش در پارک دانشجو یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت. یکی از شهود این دعوا امروز صبح در برابر بازپرس به تشریح جزئیات روز واقعه پرداخت.

جزئیات قتل در پارک دانشجوی تهران

به گزارش فارس، صبح شنبه هفته جاری بود که ماموران انتظامی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از کشته شدن پسر جوانی دادند که طی درگیری فجیع در پارک دانشجو زخمی شده بود.

سریعا پس از گزارش این موضوع ماموران اداره آگاهی تهران بزرگ به دستور بازپرس سجاد منافی آذر در محل حضور یافتند و تحقیقات خود را در این زمینه کلید زدند.

تحقیقات اولیه در این رابطه حاکی از این بود که عاملان اصلی جنایت از محل گریخته اند و چند نفر نیز که طی این درگیری فجیع حضور داشتند روی تخت بیمارستان به دلیل مجروحیت بستری بودند.

یکی از افرادی که به ادعای خودش در درگیری حضور داشت و مقتول نیز از دوستان او بود با حضور در کلانتری ۱۲۹ جامی خودش را تحویل ماموران داد.

این پسر ۲۳ ساله امروز صبح با حضور در دادسرای جنایی تهران پرده از راز جنایت برداشت و گفت: من و مقتول دوستان خیلی صمیمی بودیم اما ازچندیی پیش با هم قهر بودیم. به حمید نیز گفته بودم که او را سر بساط من در پارک دانشجو نیاورد اما او گوش نمی کرد.

وی ادامه داد: شب واقعه مقتول و دوستانش با من تماس گرفتند و گفتند که بیا با هم مشروب بخوریم. به آنها گفتم من اهل مشروب نیستم و نرفتم تا اینکه وقتی به همراه دوستم از سعادت آباد به سمت پارک دانشجو می رفتیم مقتول تماس گرفت و گفت بیا پارک که من هم آمده ام.

این فرد افزود: تعجب کردم که در ساعت 4 صبح به آنجا آمده است و وقتی به پارک رفتم دیدم مقتول و حمید و دو نفر دیگر نیز آمده اند. مقتول را کنار کشیدم و گفتم چرا با من درست سلام علیک نمی کنی و گاهی کم محلی می کنی. با هم صحبت و بالاخره آشتی کردیم که دوست من در انتها حرفی زد و حمید که مست بود برافروخته شد.

وی ادامه داد: حمید عریان شد و خودزنی کرد و ما او را آرام کردیم اما یکدفعه مقتول با دست فروش های ترک چهارراه درگیر شد. دلیل درگیری را نفهمیدم اما همه مست بودند و دعوا بالا گرفت.

وی گفت: مقتول چاقو کشید و همه را می زد. فقط من را نزده بود که یکدفعه من رفتم ببینم ایوب چرا چاقو خورده نگو دستفروش های ترک میدان او را از پای درآورده اند.

این فرد ادامه داد: مقتول از پله های تئاتر شهر پایین رفت و به حوض وسط میدان تکیه داد که دو تن از دستفروش های ترک که بعد از این اقدام شان فراری شده اند با بیش از ۲۰ ضربه میله آهنی به سر و صورت مقتول، او را از پای درآوردند.

وی در انتها گفت: مقتول زیر این ضربات در حال نق زدن بود و هرچه من داد زدم او را کشتید بیخیال نمی شدند تا اینکه بعد از رفتن ترک ها اورژانس آمد و مقتول را بردند و من نیز بعد از اینکه فهمیدم مقتول فوت کرده است خودم را تحویل دادم.

با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی تحقیقات برای تعیین علت اصلی فوت مقتول ادامه دارد و به دستور بازپرس سجاد منافی آذر، پرونده برای دستگیری متهمین اصلی جنایت در اختیار اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.