مرگ جوان ۱۸ ساله در چادر مسافرتی

گروه حوادث الف،   3970703096

بردن ذغال آتش در چادر مسافرتی جوان ۱۸ ساله را به کام مرگ و پدر را راهی بیمارستان کرد.

مرگ جوان ۱۸ ساله در چادر مسافرتی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی پاکدل»، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد اظهار کرد: صبح امروز در تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر گاز گرفتگی در چادر مسافرتی، نیروهای انتظامی و امدادی به محل حادثه در حاشیه شهر بجنورد اعزام شدند و مشخص شد ۲ نفر در داخل چادر مسافرت بیهوش افتاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این ۲ نفر که پدر و پسر بودند دیشب در چادر برای گرم کردن خود اقدام به بردن ذغال آتش به داخل چادر کرده بودند که بر اثر گاز گرفتگی و استنشاق گاز منوکسیدکربن دچار خفگی شده‌اند.

پاکدل ادامه داد: جوان ۱۸ ساله پیش از رسیدن ماموران فوت شده بود و پدرش بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد که خوشبختانه به هوش آمد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این پدر و پسر در سر زمین کشاورزی به‌علت سردی هوا و گرم کردن خودشان در داخل چادر مسافرتی ذغال آتش برده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از شهروندان خواست که باتوجه به پیش رو بودن شب‌های سرد اگر قصد گرم کردن چادرتان را داشتید به‌هیچ عنوان از ذغال روشن یا پیک نیک در داخل چادر استفاده نکنید، این‌ کار بسیار خطرناک است و احتمال آتش گرفتن چادر و یا خفگی کسانی که در چادر خواب هستند وجود دارد.