پیام رئیس قوه قضاییه در پی حادثه تروریستی در اهواز

گروه سیاسی الف،   3970631244

رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام آیت‌الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیرو‌های مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح‌شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر همگان شد.

همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه‌جانبه کشور‌های سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تامل‌برانگیز است.

تروریست‌های کوردل باید بدانند ملت ایران سال‌هاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشور‌های سلطه می‌باشد. ملت و مسئولین ما هیچگاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده و همه توان خود را در مقابله با جریانات وابسته و مزدور ادامه خواهد داد.

در این راستا لازم است نیرو‌های امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود را در جهت شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران بکار برده و این اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌دهد که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی و ارزشی برخورد قاطع، سریع و توام با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت. همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی و آروزی بهبودی و عافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان با همکاری نیرو‌های امنیتی و انتظامی، نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه به عمل آورده و نتیجه را سریعا اعلام نمایند.»