فراری آمریکایی که «ترامپ» را به قتل تهدید کرده بود، دستگیر شد

گروه جهان الف،   3970631224

یک مرد آمریکایی که قبلا رئیس‌جمهور آمریکا را به قتل تهدید کرده بود و برای دستگیری وی نیز 20 هزار دلار پاداش تعیین شده بود، بالاخره دستگیر شد.

به گزارش فارس، «شان ریچارد کریستی» اهل پنسیلوانیا که تهدید کرده بود یک گلوله در سر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا خالی خواهد کرد و بعد از آن نیز به مدت سه ماه فراری شده بود، دیروز جمعه در «اوهایو» دستگیر شد.

بنا بر گزارش روزنامه «ایندیپندنت» انگلیس، این مرد 26 ساله پنسیلوانیایی قبلا در ماه ژوئن در شبکه اجتماعی «فیسبوک» تهدید کرده بود که رئیس‌جمهور آمریکا را خواهد کشت. وی از آن زمان تا کنون تحت تعقیب پلیس بوده است.

این فرد تمام این مدت را با دزدیدن ملزومات زندگی خود در مناطق متروکه سپری کرده بود و مراحل تعقیب و جستجو برای پیدا کردن وی زمانی شدت گرفت که مقامات پلیس محلی یک کامیون را که گفته می‌شد این فرد دزدیده بوده، در اوهایو پیدا کردند.

پلیس آمریکا قبلا این مرد را به اتهام ضرب و جرح شدید بازداشت کرده بود. وی بعدا به صورت مشروط آزاد می‌شود اما در دادگاه خود حاضر نشده و قاضی نیز حکم نقض آزادی مشروط برایش صادر می‌کند.

یک دادگاه فدرال در تاریخ 19 ژوئن پس از انتشار پیام وی در فیسبوک که دادستان بخش در پنسیلوانیا و ترامپ را تهدید به قتل کرده بود، حکم بازداشت وی را صادر کرد.

مقامات آمریکا 20 هزار دلار پاداش برای ارائه اطلاعاتی که به دستگیری این فرد بیانجامد، تعیین کرده بودند.