پژمانفر:عملکرد غیرقابل دفاع دولت در عرصه اقتصادی باعث انتقاد بسیاری از موافقان روحانی شده است

گروه سیاسی الف،   3970631008

عضو هیات رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس، گفت: عملکرد غیرقابل دفاع دولت در عرصه اقتصادی باعث انتقاد بسیاری از موافقان روحانی شده است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه امروز ابراز پشیمانی از رای به آقای روحانی دیگر ارزشی ندارد، گفت: امروز بسیاری از افرادی که پیش از این تمام قد ایستادند تا آقای روحانی علی‌رغم چهار سال ناتوانی و ایجاد عقب‌افتادگی و ایجاد بحران و مشکلات رای بیاورد از دولت تبری می‌جویند.

وی افزود: امروز عملکرد دولت به قدری غیرقابل دفاع شده که دوستان درجه یک دولت هم از آقای روحانی اعلام برائت می‌کنند و می‌خواهند که دیگر دولت را همراهی نکنند. 

پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: امروز مردمان ما کسانی را که کمک کردند تا آقای روحانی رای بیاورد را نمی‌بخشند و شاید زمانی از آنها بگذرند که در اصلاح رفتار این دولت اقداماتی را صورت دهند تا شاید در این مدت باقی مانده از کار دولت بعضی از ضرر و زیان‌های که متوجه کشور شده جبران شود. 

وی افزود: دولت تمام آن مسیری بود که جریان‌های موافق آن مسیر را طی کردند تا بتوانند به واسطه ظرفیتی که ایجاد شده خواسته‌هایشان را تامین کنند اما امروز می‌بینند که موج مخالفت با دولت در مردم به شدت افزایش یافته و نارضایتی نسبت به عملکرد دولت بسیار بالا است و دولت همانند کشتی است که متاسفانه بسیار سنگین شده و در حال غرق شدن است. 

عضو هیات رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: تلاش این جریانات برای حل شدن مشکلات مردم نیست بلکه تلاش دارند تا با دولت تدبیر و امید غرق نشوند و به فراموشی سپرده نشوند، به همین دلیل امروز گارد می‌گیرند. اگر چه این جریانات در تمامی مسیر دولت را همراهی کردند و اگر مشکلاتی از ناحیه دولت ایجاد شده هیچ وقت این افراد و جریانات از  این جریانات مبرا نیستند. 

پژمانفر خاطرنشان کرد: کسانی که تا امروز پای سفره دولت بودند و از منافع دولت استفاده می‌کردند امروز برای اینکه بتوانند حیات سیاسی خود را حفظ کنند چنین رفتارهایی را دارند اما برای مردم ما کاملا روشن است که بین عملکرد این افراد و جریانات با دولت هیچ تفاوتی وجود ندارد.