دستگیری عضو شورای شهر بناب

گروه اجتماعی الف،   3970627137 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک عضو شورای پنجم اسلامی شهر بناب، به اتهام ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک عضو شورای پنجم اسلامی شهر بناب، به اتهام ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب دستگیر شد.

ولایی رئیس شورای اسلامی شهر بناب ضمن تایید خبر دستگیری یک عضو این شورا گفت: دستگیری عضو شورای پنجم شهر بناب در ارتباط با پرونده مالی شهرداری بناب در سال ۱۳۹۵ است و هیچ ارتباطی به دوره جدید شورا ندارد. محمدباقر ولایی افزود: با صحبت هایی که با مسئولان امر صورت گرفته است، پرونده شهرداری بناب مراحل آخر خود را طی می کند و قرار است بزودی این پرونده تکمیل و در نهایت بسته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب همچنین اظهار امیدواری کرد با رسیدگی به این پرونده آرامش و ثبات به شهرداری بناب برگردد. رئیس شورای اسلامی شهر بناب همچنین گفت: شورای شهر بناب طرح افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه انواع تاکسی و همچنین سرویس مدارس بناب را در سال ۱۳۹۷ تصویب کرد.

ولایی افزود: به دنبال این مصوبه قرار است ۱۱ درصد این افزایش در اختیار رانندگان و ۴ درصد نیز در اختیار مدارس قرار گیرد.

وی سپس با رد درخواست واگذاری سرویس مدارس به شرکت خصوصی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر واگذاری سرویس مدارس به شرکت خصوصی را رد کرده و قرار است رانندگان مستقیم با مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان قرارداد ببندند و شورای شهر واگذاری این امور به شرکت را رد می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در عین حال تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی شهرستان موظف به همکاری بر اساس مصوبه شورای شهر بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص با عاملان آن طبق مقررات رفتار و برخورد خواهد شد.