10 خبر پربازدید «الف» در هفته ای که گذشت/ از ماجرای شورای شهر بابل و حاضر جوابی پوتین تا حمله موشکی سپاه و پیش فروش خودرو

گروه سیاسی الف،   3970621202 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

اخبار پربازدید الف در هفته ای که گذشت در ادامه آمده است. برای مشاهده متن کامل خبر می توان بر روی عنوان خبر کلیک کرد تا در صفحه ای آن را مطالعه کرد

10 خبر پربازدید «الف» در هفته ای که گذشت/ از ماجرای شورای شهر بابل و حاضر جوابی پوتین تا حمله موشکی سپاه و پیش فروش خودرو

1- اعترافات زنی که از روابط غیراخلاقی اعضای شورای شهر بابل فیلم گرفت

هفته پیش خبر دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر بابل بدنبال یک رسوایی اخلاقی بزرگ، گمانه زنی های گوناگونی را در مورد علت دستگیری آنها به وجود آورد. گمانه زنی ها ادامه داشت تا اینکه امام جمعه بابل در خطبه نماز جمعه از رسوایی بزرگی پرده برداری کرد و از ارتباط چهار عضو شورا با یک زن خبر داد.

2- بهانه گیری اردوغان؛ حاضرجوابی پوتین و خبرگی روحانی در اجلاس تهران

سومین اجلاس سه جانبه سران کشورهای چارچوب آستانه در تهران برگزار شد و سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه گرد میزی نشستند تا بیانیه پایانی اجلاس تهران را تصویب کنند. سخنرانی های سران پیش از توافق بر صدور بیانیه مشترک فرصتی است تا هر رئیس جمهور دیدگاه خود را تشریح کند.

3- از خدمات نامتعارف هتل‌های ایرانی به زائران تا گوش بریدن در پایتخت!+ تصاویر

حتما شما هم در فضای مجازی با اخبار و پست‌هایی روبرو شده‌اید که باوجود داشتن عکس یا فیلم، پس از مدتی مشخص می‌شود داستان آنگونه که تصور می‌شده نبوده و خبر اولیه شایعه بوده است. این گونه مطالب غیرواقعی که همراه عکس یا فیلم هستند را می‌توان «شٌل خبر» نامید.

4- چرا سپاه به حزب دمکرات کردستان حمله کرد

نیروهای سپاه پاسداران در واکنش به تحرکات گروه‌های تروریستی تجزیه طلب، روز شنبه، مواضع نظامی گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران را در نزدیکی شهر کویه واقع در ۲۰۰ کیلومتری مرز ایران هدف قرار داد؛ اما چرا سپاه این اقدام را انجام داد؛ پاسخ را در فیلم زیر مشاهده کنید موضوعی که سال۷۵ هم رخ داد.

5- افزایش ۲۵ درصدی قیمت خودرو از امروز اعمال می‌شود

طی جلسه‌ای که با خودروسازان برگزار شد مقرر شد حدود ۷۰ هزار خودرویی که در پارکینگ‌ها وجود دارد و نقص قطعه دارد، قطعات تکمیلی آن‌ها تهیه شود و طی ۱۰ روز تا دو هفته آینده وارد بازار شود.

6- روایت «جان کری» از شیوه فریب دادن هیات مذاکره‌کننده ایرانی

در حالی که روند مذاکرات هسته‌ای محرمانه بوده و شیوه حصول برجام در بسیاری ابعاد هنوز در هاله‌ای از ابهام است، جان کری، وزیر خارجه اسبق آمریکا در کتاب خاطراتش تلاش کرده روایت خود را از این روند ارائه کند؛ روایتی که بعضا تحقیرآمیز به‌نظر می‌رسد.

7- مرحله اول ثبت نام محصولات سایپا یک دقیقه‌ای تمام شد + عکس

 شرکت سایپا خودروهای پراید، تیبا، ساینا و وانت نیسان را به صورت پیش فروش نقدی از ساعت 10 امروز ( چهارشنبه، 14 شهریورماه) به صورت اینترنتی آغاز کرد. کمتر از یک دقیقه سایت ثبت نام پیش فروش محصولات سایپا تکمیل شد و بیشتر متقاضیان موفق به خرید خودرو نشده‌اند.

پرونده تصادف مهدی قائدی هنوز به سرانجام نرسیده است... شب تصادف راننده چه کسی بود؟ سرنشینان خودرو از مهمانی باغ برمی گشتند یا پارک دلوار بوشهر؟ دختر داخل خودرو چه نسبتی با بازیکن استقلال داشت؟ این سوال های بی جواب پرونده مرگ احمدرضا شاکر است که 7 ماه پیش در تصادف جنجالی مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال به کام مرگ فرو رفت.

9- واکنش سردار سلیمانی به عملیات موشکی سپاه+ فیلم و عکس

صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار سلیمانی با انتشار ویدئویی نسبت به عملیات موشکی سپاه علیه حزب تروریستی دموکرات واکنش نشان داد.

10- قیمت باور نکردنی پراید در سوریه

ریزش ارزش پول ایران صادرات پراید را حسابی به‌صرفه کرده است. پراید ایران که بیشتر به سوریه، عراق، جیبوتی و ... صادر می‌شود این روزها در نمایشگاه بین‌المللی دمشق ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار لیر سوریه قیمت خورد.