راز قتل هولناک در غرب پایتخت فاش شد

گروه حوادث الف،   3970621154 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

متهم ۱۸ ساله که مرد ۴۵ ساله ای را در تهران کشته بود با تلاش کارآگاهان اداره دهم آگاهی پایتخت بازداشت شد.

راز قتل هولناک در غرب پایتخت فاش شد

به گزارش فارس، 10 دقیقه از بامداد 20 خرداد ماه سال جاری گذشته بود که ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد 45 ساله‌ای در خانه مجردی‌اش در خیابان پیامبر مرکزی، خیابان هجرت به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم که طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه بود حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این قتل شدند.

بررسی های اولیه نشان از این داشت مقتول با هفت ضربه چاقو به قتل رسیده و آثار بهم ریختگی وسایل در خانه او مشهود بود، همچنین کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند حدودا 24 ساعت از مرگ مقتول می‌گذرد.

براساس این گزارش، مقتول نیروی خدماتی یکی از بیمارستان‌های غرب تهران بوده که قرار بود همان روز سر کار برود اما نرفته بود.

مسئولان بیمارستان پس از عدم حضور و عدم پاسخگویی او با خانواده‌اش که در شهرستان سکونت دارند تماس می گیرند که تماسهای خانواده مقتول نیز بی‌فایده بود و در نهایت از یکی از بستگانشان که در تهران سکونت داشت، خواستند به منزل مقتول مراجعه کند.

آن فرد نیز به منزل او مراجعه می کند که پس از عدم پاسخگویی مقتول، با کلیدساز به خانه مقتول بازگشته و پس از گشودن در خانه با جسد غرق درخون مقتول در اتاق نشیمن مواجه شده و مراتب را به پلیس اعلام می کند.

تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهم این پرونده ادامه داشت در حالیکه مشخص بود متهم فرد 18 ساله ای است که در آخر متهم با تلاش کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرستان ارومیه همین امروز صبح بازداشت شد.